嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6514


1#
發表於 14-3-26 23:43 |只看該作者
話說今朝已經覺得個仔體温偏高,拎咗額探(耳探機冇耳套用唔到)探到36度幾左右,信個額探估係瞓醒熱,中午又探又係37.1度,唔叫燒冇理,今晚仔瞓扭抱,愈抱愈唔對路,落街買耳套,兩部機探完,我暈
額探機買冇耐,唸住for個仔,點知……
我真係太大意,個仔今朝可能已經低燒,我點做人媽ga
1395848402611.jpg


男爵府

積分: 6101


2#
發表於 14-3-27 07:34 |只看該作者

回覆:耳探vs額探

原來爭咁遠架




男爵府

積分: 5626

2018復活節勳章 陪月勳章 畀面勳章


3#
發表於 14-3-27 11:27 |只看該作者
我用開左邊個隻


別墅

積分: 533


4#
發表於 14-3-27 14:55 |只看該作者
我之前用額探都覺得唔準轉咗用耳探, 之前用額探...額中間同額側邊都有1-2之差感覺上好難掌握, 探額我都試過你呢個惰況, 落到醫生度探成39度嚇死我


男爵府

積分: 6185


5#
發表於 14-3-27 16:29 |只看該作者

引用:話說今朝已經覺得個仔體温偏高,拎咗額探(

原帖由 Anastasia-sa 於 14-03-26 發表
話說今朝已經覺得個仔體温偏高,拎咗額探(耳探機冇耳套用唔到)探到36度幾左右,信個額探估係瞓醒熱,中午 ...
額探好唔準,我係屋企度38到幾,落到個醫生到用額探36.6話無燒,點知回家又39,擺到明個醫生部機有問題




大宅

積分: 1204


6#
發表於 14-3-30 01:45 |只看該作者

回覆:Anastasia-sa 的帖子

額探,耳探我都有用緊。個人經驗如果係喉嚨發炎,額探探額就會唔準,因為係探唔到有燒,但如果用額探beep喉嚨位置就會探到燒。而呢個情況用耳探就會好準。
其實我用額探都係貪方便,平時例行檢查用就ok ,萬一有懷疑就用返耳探會穩陣好多。最後,耳探建議每隻耳探3次,以最高度數為準


侯爵府

積分: 20913


7#
發表於 14-3-30 10:38 |只看該作者

回覆:耳探vs額探

額探真係好唔準




男爵府

積分: 6514


8#
發表於 14-3-31 16:47 |只看該作者

引用:額探,耳探我都有用緊。個人經驗如果係喉嚨

原帖由 朱地 於 14-03-30 發表
額探,耳探我都有用緊。個人經驗如果係喉嚨發炎,額探探額就會唔準,因為係探唔到有燒,但如果用額探beep喉 ...
係吖,睇完醫生的確係喉嚨發炎。


禁止訪問

積分: 1074


9#
發表於 14-3-31 17:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo