跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 433


1#
發表於 13-1-21 16:13 |只看該作者
差唔多3歲仲使唔使午睡? 我個女呢排戒左睡!!!! 點算???


男爵府

積分: 6628


2#
發表於 13-1-24 10:57 |只看該作者
我囡仲要呀, 放學返黎一定要


複式洋房

積分: 443


3#
發表於 13-2-13 18:14 |只看該作者
我囡都瞓呀


男爵府

積分: 5743


4#
發表於 13-3-2 00:46 |只看該作者

回覆:jj1116 的帖子

我個女都仲有,大一年個女就逼佢戒左





大宅

積分: 1440


5#
發表於 13-3-5 23:36 |只看該作者
一時時 呀囝成日唔想瞓 但太悶就會自己瞓左 如果去街就一定唔瞓


水晶宮

積分: 57770

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-3-19 14:19 |只看該作者

回覆:差唔多3歲仲使唔使午睡?

我囡日日2-5唔叫唔起身




版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


7#
發表於 13-3-20 12:05 |只看該作者
我果個係差唔多3歲就話唔瞓晏教,THEN晚上8:45就要求刷牙瞓覺,咁每晚21:00瞓到第二朝7:00多D....係weekend老公瞓晏教嘅話,阿B就會陪爸爸瞓多1個鐘咋~
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


洋房

積分: 52


8#
發表於 13-3-28 16:43 |只看該作者
要訓呀.... 佢而家每日放學返黎都一定會訓覺..可能返學太累喇..


禁止訪問

積分: 33992

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 13-5-6 08:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6337


10#
發表於 13-5-21 00:22 |只看該作者

回覆:差唔多3歲仲使唔使午睡?

呢幾日開始無瞓



:


珍珠宮

積分: 42541


11#
發表於 13-5-21 05:17 |只看該作者
下午會nap 2個鐘


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 13-5-29 14:54 |只看該作者
要訓呀, 就算佢唔想訓..我都要迫佢訓!! 因為佢中午唔訓...到5點左右就話好累, 累到坐起sofa 都訓得著...咁就miss 左dinner, 仲有一訓就最少個半鐘, 到夜晚9:45 上床訓時就訓唔著, 激死~


同埋佢返全日n 班, 學校會比佢地訓3個鐘, 所以都習慣左....唔訓唔得~


複式洋房

積分: 306


13#
發表於 13-6-30 07:15 |只看該作者

引用:要訓呀....+佢而家每日放學返黎都一定會訓

原帖由 kkyinyen 於 13-03-28 發表
要訓呀.... 佢而家每日放學返黎都一定會訓覺..可能返學太累喇..
甘要睇下夜晚幾點瞓同日抖幾點起身啦!放假去左街米五瞓晏交囉!家姐要升小一果年暑假先戒呀!亞妹依家五駛早起返学就可以五瞓


大宅

積分: 1986


14#
發表於 13-10-22 14:14 |只看該作者

回覆:差唔多3歲仲使唔使午睡?

上年n班開始已經冇瞓Lu




複式洋房

積分: 112


15#
發表於 13-11-8 18:41 |只看該作者

回覆:差唔多3歲仲使唔使午睡?

午睡的小朋友醒目d的




複式洋房

積分: 112


16#
發表於 13-11-8 18:42 |只看該作者

回覆:差唔多3歲仲使唔使午睡?

睇書講小朋友午睡一小時學野會集中點




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo