跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3792


1#
發表於 13-8-14 13:14 |只看該作者
越大越頑皮,越叫不可以做就越做,成日要自己話事,講道理又易忘記,大家有冇此情況?


禁止訪問

積分: 1350


2#
發表於 13-8-14 23:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8253


3#
發表於 13-8-16 16:33 |只看該作者
我個件都一樣!
不過我同他單獨一起時會乖d


伯爵府

積分: 17817

2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-8-17 12:58 |只看該作者
我仔都係咁!

重會少少事就大喊, (例如要我做既C6做左又喊, 佢自己要做唔比佢做又喊)


別墅

積分: 955


5#
發表於 13-8-22 13:16 |只看該作者
有自己主見, 有時叫佢STOP, 要STOP幾次先至肯停. 求知慾非常之強.

會學我成日對住玩具BB, 罰佢地...哈哈!


洋房

積分: 85


6#
發表於 13-9-4 13:04 |只看該作者
極度自我中心, 只有你聽佢點, 你叫佢做d野, 講幾次先肯去做........老師話呢個情況係佢地第一個反叛期........


大宅

積分: 3810


7#
發表於 13-10-24 17:45 |只看該作者
BB一直到好乖,有禮貌較怕羞,最怕我惡佢。
現在所有都反轉,仲成人推開人叫人-Go Away
無啦啦或得唔到想要就放大聲喊。連家姐咁錫佢都頂唔住


洋房

積分: 69


8#
發表於 13-10-29 10:45 |只看該作者
唉..我個仔都係咁, 之前好乖好聽話, 肯遘道理, 而家完全相反.
少少事唔鐘意就喊, 唔聽人講, 無禮貌... 有時仲有打人既行為.

呢啲係咪就係TOUBLE 2? 要點做先啱?
我覺得如果呢個係第一個反叛期, 係咪要好小心處理?


大宅

積分: 1125


9#
發表於 13-10-30 19:38 |只看該作者
same here.....可以點?


大宅

積分: 2215


10#
發表於 13-11-1 17:16 |只看該作者

回覆:bigbabydavis 的帖子

我個仔面試時,叫他講早晨,仲夠膽講「老師唔早晨」,好驚他沒書讀




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo