跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1087


1#
發表於 13-9-16 00:15 |只看該作者
有没有小朋友患鼻敏感啊,有咩野药可以搽吗啊?我个女次次训完觉起身就流鼻水,唔知点算好


大宅

積分: 4412


2#
發表於 13-10-30 12:16 |只看該作者
訓醒覺即刻俾外套佢著, 「熱」少少, 可能會好0的. (當然唔好熱到出曬汗啦)
@ 如果有錢有社會地位先至會被人喜愛,呢個世界就太可悲了 @


大宅

積分: 1087


3#
發表於 13-10-30 14:53 |只看該作者
回覆 李小B太太 的帖子

嗯,我E+一起身帮她着暖的,好似又无野了,可能之前的冷气太劲,所以一起身就流鼻水,唔乖你呀。


大宅

積分: 4412


4#
發表於 13-11-7 15:01 |只看該作者
回覆 Ayim 的帖子

無咩事就好啦~~ ^_^

@ 如果有錢有社會地位先至會被人喜愛,呢個世界就太可悲了 @

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo