跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2716


1#
發表於 13-10-25 23:28 |只看該作者
我地lee 年的細B, 真係乜都要爭, 果時床位緊張, 奶粉緊張, 搵N班緊張, 而家為搵K 又緊張.....
家住新界西..... 雖然未去到北區咁嚴重, 但都飽受緊雙非問題.... ai~~ 而家只係岩岩開始, 已經瞓得唔好... 遲下慢慢interview.... 實瞓得好差


唔知大家有冇lee 個問題呢~


大宅

積分: 1920


2#
發表於 13-10-25 23:39 |只看該作者

回覆:好大壓力呢~~

唉…我in左兩間!有間就話後備~依家第二間就要等14日工作天…我琴晚都已經訓唔著 !!!!好辛苦呀!!!我地既仲要係細b


別墅

積分: 617


3#
發表於 13-11-9 02:45 |只看該作者

回覆:好大壓力呢~~

我女都細b,大家唔洗緊張啦,緊張對自己對小朋友都唔好,我一d都無緊張,仲訓得好好,因為太攰喇,同埋我都唔諗咁多,我覺得無咩大不了,最壞情況無書讀姐嘛,最多咪唔讀,我可以自己教,到小學就等佢派位




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo