跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 316


1#
發表於 13-11-1 13:30 |只看該作者
請問有冇jm好似我咁……之前幫我b報左私校讀2歲班插班……因為學費都貴所以諗住讀住半年先再幫佢出面報K1如果收先轉校加上今年難搵學校如果冇間好d既收佢起碼可以原校直升(有間打底)點知依家in完幾間之後有幾間都收佢讀k1 am ,咁既話我應該俾佢直接等出年9月讀k1定係出年2月讀埋嗰半年n先再轉校讀k1?


男爵府

積分: 5494


2#
發表於 13-11-3 08:08 |只看該作者

引用:請問有冇jm好似我咁……之前幫我b報左私校

原帖由 momingi 於 13-11-01 發表
請問有冇jm好似我咁……之前幫我b報左私校讀2歲班插班……因為學費都貴所以諗住讀住半年先再幫佢出面報K1如 ...
我都係咁。我都會比佢讀吓半年n 班 (半日), 學吓自理同小朋友玩吓,希望佢返得開心 : )


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo