嬰兒用品

跳至

首頁

尾頁
   9


大宅

積分: 3701


1#
發表於 14-3-3 17:59 |只看該作者
我個b剛出世,想買架bb車,但睇黎睇去都唔岩心水,睇左combi (款同顏色麻麻)chicco ,peg (itlay) p3好似好多人話好.....預二千至三千幾,四千留下,主要一定避震好!


伯爵府

積分: 15506


2#
發表於 14-3-3 18:07 |只看該作者

回覆:買邊款bb車好

根據以上資料,建議你選Peg Perego 的 P3。。。但這款車較重,如果唔介意日後換車和用二手車的話,可在二手網看看,都有好多jm放P3。到 bb 1歲後,可轉Peg Perego Pliko mini


大宅

積分: 3701


3#
發表於 14-3-3 18:38 |只看該作者

引用:根據以上資料,建議你選Peg+Perego+的+P3。

原帖由 HamiBB 於 14-03-03 發表
根據以上資料,建議你選Peg Perego 的 P3。。。但這款車較重,如果唔介意日後換車和用二手車的話,可在二手 ...
其實論功能我睇中。左一架4千幾既combi,但就係顏色得綠同紫,我個係仔仔,但個綠色好核突。。。我都試過下收開架p3好似有點難,因為我身材比較細粒,但點解p3調到最低,差不多平訓,居然無野lock住。。。所以有f唔放心,(唔知明唔明我講咩呢!)


男爵府

積分: 6435


4#
發表於 14-3-3 18:49 |只看該作者

回覆:yiyi0401 的帖子

combi好多款都好似比較單薄feel咁



大宅

積分: 3701


5#
發表於 14-3-3 18:57 |只看該作者

引用:combi好多款都好似比較單薄feel咁

原帖由 tenkamuteki77 於 14-03-03 發表
combi好多款都好似比較單薄feel咁
我都覺呀,所以我睇中果架4千幾,覺得有d唔值


大宅

積分: 1871


6#
發表於 14-3-3 19:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+HamiBB+於+14-03-03+發表根據

原帖由 yiyi0401 於 14-03-03 發表
其實論功能我睇中。左一架4千幾既combi,但就係顏色得綠同紫,我個係仔仔,但個綠色好核突。。。我都試過下 ...
我都睇中combi呢款$4088,但我又發現combi miracle elite高身車仲好都4仟三最平(原價$4999)


大宅

積分: 1871


7#
發表於 14-3-3 19:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+HamiBB+於+14-03-03+發表根據

原帖由 yiyi0401 於 14-03-03 發表
其實論功能我睇中。左一架4千幾既combi,但就係顏色得綠同紫,我個係仔仔,但個綠色好核突。。。我都試過下 ...
我都睇中combi呢款$4088,但我又發現combi miracle elite高身車仲好都4仟三最平(原價$4999)
1393844588758.jpg


別墅

積分: 800


8#
發表於 14-3-3 19:11 |只看該作者

回覆:買邊款bb車好

我前排就買左chicco,for初生至3歲,有避震,2仟鬆d,又可以單手收車。
C6朋友推薦既,由於囡囡未岀世所以唔知好無用。
myphoto.jpg




大宅

積分: 3701


9#
發表於 14-3-3 19:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yiyi0401+於+14-03-03+發表其

原帖由 lala407 於 14-03-03 發表
我都睇中combi呢款$4088,但我又發現combi miracle elite高身車仲好都4仟三最平(原價$4999)
你哩款咁似我睇中果款,但唔同色既。。。係咪。。。一樣呀?
1393847632901.jpg


大宅

積分: 3701


10#
發表於 14-3-3 19:55 |只看該作者

引用:我前排就買左chicco,for初生至3歲,有避震

原帖由 Kaa1234 於 14-03-03 發表
我前排就買左chicco,for初生至3歲,有避震,2仟鬆d,又可以單手收車。
C6朋友推薦既,由於囡囡未岀世所以 ...
你哩款係咪chicco既專門店有架? 但車身會唔會矮?


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 14-3-3 21:32 |只看該作者

回覆:買邊款bb車好

我囡出世係用P3車(朋友俾),覺得好好用好實凈,避震都好好,直至佢1歲所以想換架士的車,我初初都諗住換架combi/aprica,貪佢地夠輕身,但唔知係咪用慣咗P3,硬係覺得D日本車好唔穩陣,搖搖晃晃咁,最後都係換咗Pliko Mini,老公都話始終無得比


別墅

積分: 800


12#
發表於 14-3-3 21:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Kaa1234+於+14-03-03+發表我

原帖由 yiyi0401 於 14-03-03 發表
你哩款係咪chicco既專門店有架? 但車身會唔會矮?
我見吉吉島有,但我響專門店買




伯爵府

積分: 15506


13#
發表於 14-3-3 23:09 |只看該作者

引用:我囡出世係用P3車(朋友俾),覺得好好用好實

原帖由 雨嫣 於 14-03-03 發表
我囡出世係用P3車(朋友俾),覺得好好用好實凈,避震都好好,直至佢1歲所以想換架士的車,我初初都諗住換架c ...
我同時間都有用combi和peg perego,的確這款歐洲車係穩陣,實淨和安全。
BTW,唔明版主所言"平瞓冇得lock的意思


大宅

積分: 3701


14#
發表於 14-3-4 00:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+雨嫣+於+14-03-03+發表我囡出

原帖由 HamiBB 於 14-03-03 發表
我同時間都有用combi和peg perego,的確這款歐洲車係穩陣,實淨和安全。
BTW,唔明版主所言"平瞓冇得lock的 ...
因為我今日去試車時,調較個背板,佢話有幾個高度,咁我每一個都調來睇下,每個高度都有個孔卡住(要係車背下面先望到),之後調到最低即係所謂平訓,就見到無個位卡住(lock住),只要一下推高就推左上上一個高度,咁如果我放bb係到訓,咪覺得好唔穩陣囉


子爵府

積分: 14304


15#
發表於 14-3-4 01:14 |只看該作者

回覆:yiyi0401 的帖子

如果要避震好,一定係p3,combi方便在收車上巴士囉,唔覺有避震同麻麻地好推




大宅

積分: 3701


16#
發表於 14-3-4 01:19 |只看該作者

引用:如果要避震好,一定係p3,combi方便在收車上

原帖由 Fungbb0131 於 14-03-04 發表
如果要避震好,一定係p3,combi方便在收車上巴士囉,唔覺有避震同麻麻地好推



...
其實我唔會搭巴士,出入多數揸車的!


男爵府

積分: 5273


17#
發表於 14-3-4 01:34 |只看該作者

回覆:買邊款bb車好

推薦p3,意大利製造,避震一流。初生bb瞓得舒服,車內寵大。缺點,重,收開車一定要雙手。但習慣左都好易用。
Chico大陸製造,除非4,5千元以上才會意大利製造。
Combi,太單簿,無避震,用起黎扶手柄2頭搖,車内寵好細,細b還可以,當b大左就好迫。坐得唔舒服。
申報:本人有p3,(仔仔4個月大轉用p3,之前用韓國C牌,嫌仔仔坐得迫,唔舒服)
8個月大買多部Aprica 2.9kg,for自己一個人同bb出街用,方便d。


子爵府

積分: 14304


18#
發表於 14-3-4 01:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Fungbb0131+於+14-03-04+發表

原帖由 yiyi0401 於 14-03-04 發表
其實我唔會搭巴士,出入多數揸車的!
如果係咁一定用p3




子爵府

積分: 14304


19#
發表於 14-3-4 02:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Fungbb0131+於+14-03-04+發表

原帖由 yiyi0401 於 14-03-04 發表
其實我唔會搭巴士,出入多數揸車的!
我2部都有,自己出街就用combi,方便上落巴士,同老公一齊出就用p3




伯爵府

積分: 15506


20#
發表於 14-3-4 07:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+HamiBB+於+14-03-03+發表我同

原帖由 yiyi0401 於 14-03-04 發表
因為我今日去試車時,調較個背板,佢話有幾個高度,咁我每一個都調來睇下,每個高度都有個孔卡住(要係車背 ...
明白你的意思了。
其實p3調較低/高椅背的步驟和動作都是一樣,要一手按保險掣才能推上或推落來調較任何高度,這兩個動作是一氣呵成的。也就是說,不按保險掣是動不了椅背。可能你試車時太著重看有沒有扣子卡住呢~ 你若有時間,可以再去門市試清楚。
據了解Peg Perego車系取得歐盟的安全認證,個人認為歐盟嬰兒用品安全標準較美國的來得更嚴格。他的車子在同類市場上以安穩和舒適見稱。與日本車是不能同日而語。
另外,當bb坐上bb車內,記謹任何時間都必須扣上安全帶,這才做足安全措施啊!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo