嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1343


1#
發表於 14-3-14 14:02 |只看該作者
如題! 如果好用介紹下邊隻品牌ok..thanks!


男爵府

積分: 6699


2#
發表於 14-3-14 18:46 |只看該作者

回覆:想問下邊隻bb浴盆網俾初生b沖涼好用嗎

我覺得冇需要金,從無用過


侯爵府

積分: 22083


3#
發表於 14-3-14 21:22 |只看該作者

回覆:熱杏霜 的帖子

平嘢OK啦,普通bb浴盆




男爵府

積分: 9751

玩具勳章


4#
發表於 14-3-14 23:27 |只看該作者

回覆:想問下邊隻bb浴盆網俾初生b沖涼好用嗎?

唔使架,扶實啲就得。





男爵府

積分: 8045


5#
發表於 14-3-15 02:55 |只看該作者

回覆:想問下邊隻bb浴盆網俾初生b沖涼好用嗎

初生太細用唔著


大宅

積分: 3860

育兒性格勳章


6#
發表於 14-3-21 22:16 |只看該作者
咁兩個月以上既阿B有無幫助?


珍珠宮

積分: 41844

好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 14-3-22 15:10 |只看該作者

回覆:想問下邊隻bb浴盆網俾初生b沖涼好用嗎

無用過


伯爵府

積分: 18832


8#
發表於 14-3-22 15:26 |只看該作者

回覆:想問下邊隻bb浴盆網俾初生b沖涼好用嗎

初生用過一排無用。
真係要買,平就可以。
1395473276661.jpg


民房

積分: 2231


9#
發表於 14-3-22 17:30 |只看該作者

回覆:想問下邊隻bb浴盆網俾初生b沖涼好用嗎?

生之前想買但冇買,到落手沖就發現唔需要




大宅

積分: 1073


10#
發表於 14-3-23 16:38 |只看該作者

回覆:熱杏霜 的帖子

我用呢個,BB可以自己慢慢玩水
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 449


11#
發表於 14-3-24 23:13 |只看該作者
回覆 pp_green 的帖子

請問呢個係連住浴盆的嗎?係邊度有得買?唔該晒!


複式洋房

積分: 449


12#
發表於 14-3-24 23:19 |只看該作者
回覆 pp_green 的帖子

請問個浴盆托住bb pat pat果個位置質地硬唔硬?會唔會“梗”親bb ?唔好意思,咁多問題,麻煩晒!


大宅

積分: 2013


13#
發表於 14-3-25 00:20 |只看該作者

回覆:想問下邊隻bb浴盆網俾初生b沖涼好用嗎

我初初都買左,而家講真真係多餘,阻手阻腳


大宅

積分: 1073


14#
發表於 14-3-25 04:23 |只看該作者

引用:回覆+pp_green+的帖子請問個浴盆托住bb+pat

原帖由 happyfamily_l 於 14-03-24 發表
回覆 pp_green 的帖子

請問個浴盆托住bb pat pat果個位置質地硬唔硬?會唔會“梗”親bb ?唔好意思,咁多 ...
佢除左托pat pat 外,仲有托兩邊手臂,可能加上水有浮力,我個囝囝日日一瞓落去就玩水玩得好開心,唔覺佢有\'梗\'住pat pat

另外托pat pat 舊野可以拆,等BB識坐後可以拆走繼續用

呢個係個官網
http://www.theaquascale.com

不過我住美國,真係唔知香港有無得賣
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 17070


15#
發表於 14-3-25 10:41 |只看該作者
未生前有諗過買,但見好多jm都話無用所以無買到,到生左自己親手同BB沖涼,一隻手托起BB沖已經得,同埋盆水唔會太多,亦唔會沖好耐,個網真係無乜需要


複式洋房

積分: 449


16#
發表於 14-3-28 00:40 |只看該作者
回覆 pp_green 的帖子

嗯,真係唔該晒您啊,呢到暫時我未見到有得買哦,謝謝!


公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 14-3-28 01:01 |只看該作者
我2胎都冇買過,冇需要


公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 14-3-28 01:09 |只看該作者

引用:回覆+pp_green+的帖子嗯,真係唔該晒您啊,

原帖由 happyfamily_l 於 14-03-28 發表
回覆 pp_green 的帖子

嗯,真係唔該晒您啊,呢到暫時我未見到有得買哦,謝謝! ...
我日本城買呢個,有大有細
初初諗住有個孤位俾佢瞓住幾好
但後來發現其實最普通平底既最好
我仔而家沖涼鍾意周圍轉,有底反而覺得阻住佢
myphoto.jpg




別墅

積分: 797


19#
發表於 14-3-28 08:39 |只看該作者

回覆:熱杏霜 的帖子

冇用,唔洗買!


複式洋房

積分: 449


20#
發表於 14-3-28 16:57 |只看該作者
回覆 sheung1126 的帖子

係啊,原來日本城都有咁類似的,唔該晒哦!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo