嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 841


1#
發表於 14-3-27 15:33 |只看該作者
bb依家4個月, 一直著開底衫加夾衣
天氣開始熱, 夏天應該點著?
一件短袖夾衣加薄底衫?


別墅

積分: 841


2#
發表於 14-3-27 15:38 |只看該作者
成卅度, 一件過頭笠就算喇.


男爵府

積分: 8736

開心吸收勳章 想生BB熱投 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 14-3-27 16:39 |只看該作者
夏天時, 你阿b都有六七個月大, 一件短袖夾衣就可以, 去冷氣地方就加多件薄外套


大宅

積分: 1683


4#
發表於 14-3-27 21:08 |只看該作者

回覆:夏天著乜衫

一件uniqlo 網網衫(唔開冷氣)



珍珠宮

積分: 42543


5#
發表於 14-3-28 00:27 |只看該作者
Tee 加短褲


珍珠宮

積分: 33374


6#
發表於 14-3-28 02:39 |只看該作者

回覆:夏天著乜衫

一件短袖過頭笠boby加褲,涼少肖時加件薄外套或背心


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo