嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 2638


1#
發表於 14-3-24 13:57 |只看該作者
阿仔(10個月)面仔d濕疹又起,左右兩塊面都起晒粒粒,密密麻麻到一達達紅,平時有搽開濕疹潤膚膏,因為濕疹睇過3次醫生,尋日奶奶無啦啦走左去藥房問人搽咩,果個人執左劑野(唔係金銀花)叫佢煲水同阿仔沖涼同洗面,尋日同佢沖左,今朝見仲嚴重左,又乾又紅又範圍大左,肚皮原本無粒粒,都出左d.


到底係咪唔岩用,攪到更加敏感?定係迫緊d毒出黎,所以會更加嚴重,沖多幾次慢慢會好呢?(之前試過金銀花,同樣係咁情況,所以無再用)
有無媽媽有經驗可以分享下??用呢d野沖完涼會有咩反應?


大宅

積分: 3278

BK Milk勳章


2#
發表於 14-3-24 14:30 |只看該作者
Raceyan 發表於 14-3-24 13:57
阿仔(10個月)面仔d濕疹又起,左右兩塊面都起晒粒粒,密密麻麻到一達達紅,平時有搽開濕疹潤膚膏,因為濕疹睇過3 ...

我個仔細個時都有濕疹,亦有執過藥沖涼,試過兩間藥房既藥都會有啲唔同,最好搵相熟既醫師執好啲。 但佢沖左又ok喎,無話嚴重左。 至於面,我就自己用蒼朮、苦蔘、黃柏煲水敷面,可以止痕消炎。

有無試過睇中醫? 始終要調理好內在先得,因為濕疹係自身免疫系統問題,通常係脾虛,所以果時我都有睇過中醫食中藥。 另外你都要搵到佢起濕疹既原因,阿仔就係環境、天氣影響而發。 10個月已食固體,亦要注意佢既飲食。


大宅

積分: 2638


3#
發表於 14-3-24 14:42 |只看該作者
Pinkpling 發表於 14-3-24 14:30
我個仔細個時都有濕疹,亦有執過藥沖涼,試過兩間藥房既藥都會有啲唔同,最好搵相熟既醫師執好啲。 但佢沖 ...
無睇過中醫,又無相熟藥房,d濕疹天氣有少少轉就會起得犀利,唉,佢又痕又r,見到佢好辛苦,我又心痛佢

你用蒼朮、苦蔘、黃柏煲水敷面,係咪睇完中醫佢開俾你ga?


大宅

積分: 3278

BK Milk勳章


4#
發表於 14-3-24 15:06 |只看該作者
Raceyan 發表於 14-3-24 14:42
無睇過中醫,又無相熟藥房,d濕疹天氣有少少轉就會起得犀利,唉,佢又痕又r,見到佢好辛苦,我又心痛佢

你用蒼朮 ...

我係在嚴浩個網睇到可以煲黎敷面,跟住睇中醫時問下個醫師,佢話ok。

小朋友濕疹真係好慘,見到好心痛﹗﹗ 最近天氣變得好犀利,佢地又會發得好犀利。 阿仔兩年前呢個時候係最嚴重既時候。

如果唔係食物敏感引起,希望大大下會好。 我個仔歲半之後就好番,不過依然好勤力幫佢搽野保濕


大宅

積分: 3495


5#
發表於 14-3-25 00:42 |只看該作者
有冇勤搽CREAM? 有冇試過CETAPHIL RESTORADERM ? FOR濕疹既, 我自己係美國訂返黎, 抵買過香港好多~


大宅

積分: 1683


6#
發表於 14-3-25 12:35 |只看該作者

回覆:濕疹又起,用藥房執ge野沖涼洗面之後.....

[純分享]我仔濕疹, 醫生教左我1 個方法, 我覺得ok, 就係每日食洋蔥(切細加落粥仔或飯仔一齊煮)+'查' qv cream(任何保濕都得, 不過我覺得qv 無咁多香料), 我個仔由'含'膿出水, 食到而家無再起濕疹, 摸落d 皮膚係滑嘅, 到而家仲食緊, 醫生話洋蔥對敏感好好(包括濕疹, 氣管敏感)
p.s:我有試過金銀花, 效果唔持久, 唔沖2 日就再返發, 所以而家無用


大宅

積分: 2269


7#
發表於 14-3-25 12:54 |只看該作者
我個囝囝9個月大, 都係濕疹的問題, 3個月大已開始有睇皮膚科, 但天氣一轉變D濕疹就發作, 太乾太濕的天氣都會令到他的皮膚敏感, 我中西各種方法都試過, 各種CREAM都用過(朋友極力推薦), 但效果不大幫助.
Hello ! 我叫Jodie~


大宅

積分: 2638


8#
發表於 14-3-25 15:00 |只看該作者
aby336 發表於 14-3-25 00:42
有冇勤搽CREAM? 有冇試過CETAPHIL RESTORADERM ? FOR濕疹既, 我自己係美國訂返黎, 抵買過香港好多~ ...
CETAPHIL RESTORADERM 已經用左半年有多,可以俾個訂購網址我嗎?


大宅

積分: 2638


9#
發表於 14-3-25 15:01 |只看該作者
cherilau 發表於 14-3-25 12:54
我個囝囝9個月大, 都係濕疹的問題, 3個月大已開始有睇皮膚科, 但天氣一轉變D濕疹就發作, 太乾太濕的天氣都 ...
咁易家幾大啦?都係時好時壞?


大宅

積分: 2638


10#
發表於 14-3-25 15:08 |只看該作者
本帖最後由 Raceyan 於 14-3-25 15:10 編輯
灝灝媽咪 發表於 14-3-25 12:35
[純分享]我仔濕疹, 醫生教左我1 個方法, 我覺得ok, 就係每日食洋蔥(切細加落粥仔或飯仔一齊煮)+'查' qv cre ...

係中醫定西醫教ga??你仔仔幾大開始食?一餐粥仔落幾多洋蔥?開始果時會唔會有d抗拒?因為洋蔥d味唔係人人都頂得順


大宅

積分: 1683


11#
發表於 14-3-25 18:09 |只看該作者

引用:Quote:灝灝媽咪+發表於+14-3-25+12:35+[純

原帖由 Raceyan 於 14-03-25 發表
本帖最後由 Raceyan 於 14-3-25 15:10 編輯
西醫教, 由bb 食粥仔開始加, 作1 日食2 餐固體, 我就每日係其中一餐加洋蔥, 佢ok wor. 好肯食, 食到而家15 個月仲食緊, 已家每日查2 次qv, 濕疹無再發過
p.s :食洋蔥唔會即時見效, 我b 食左半個月到開始見效, 如果有擔心, 可以下次睇開醫生問下意見


別墅

積分: 671


12#
發表於 14-3-25 21:47 |只看該作者

回覆:濕疹又起,用藥房執ge野沖涼洗面之後.....

用kuddles喇!超得


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo