嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6259


1#
發表於 14-3-23 15:09 |只看該作者
因我見好多人話1號會比2號營養好,所以會食到一兩歲,所以唸緊轉唔轉好?謝謝


伯爵府

積分: 17555

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 14-3-23 15:56 |只看該作者

回覆:BB食雪印,六個月後系未要轉2號

唔係,隨你喜歡,你想幾時轉都可以,但一定要6個月後,你可以到1歲直接轉3號都可以


大宅

積分: 2269


3#
發表於 14-3-23 16:24 |只看該作者
轉2號奶粉唔一定食番雪印, 可以試另個牌子的!
Hello ! 我叫Jodie~


男爵府

積分: 6259


4#
發表於 14-3-23 16:42 |只看該作者
回覆 rainbow415 的帖子

點解一歲要跳3號,唔可以接住食2號嗎?謝


男爵府

積分: 6259


5#
發表於 14-3-23 16:44 |只看該作者
回覆 cherilau 的帖子

但我囡之前食過惠氏無便便,所以唔知食得好好到轉唔轉美素好,又怕美素好甜


大宅

積分: 1683


6#
發表於 14-3-23 18:59 |只看該作者

回覆:BB食雪印,六個月後系未要轉2號

美素都甜架, 我仔之前食no.1 食到1歲, 食哂d 存貨就轉no. 2, 不過轉左之後見佢唔多like, 可能個味有d 唔同....我朋友個b 食雪印no. 1 食到2 歲, 而家仲食緊


男爵府

積分: 6259


7#
發表於 14-3-23 20:28 |只看該作者
回覆 灝灝媽咪 的帖子

你仔食美素?謝


大宅

積分: 1683


8#
發表於 14-3-23 20:55 |只看該作者

回覆:BB食雪印,六個月後系未要轉2號

我仔食雪印, 我仔出世時, 我問過醫院姑娘有無邊d 奶粉好甜, 我唔想比仔食, 佢答我美素, s26


公爵府

積分: 27735


9#
發表於 14-3-23 21:12 |只看該作者

回覆:BB食雪印,六個月後系未要轉2號?

最好跟奶粉段數說明來食
每個階段有每個階段的營養




男爵府

積分: 6259


10#
發表於 14-3-23 21:49 |只看該作者
回覆 灝灝媽咪 的帖子

我都覺得雪印都幾淡味


複式洋房

積分: 442


11#
發表於 14-3-24 04:39 |只看該作者

回覆:BB食雪印,六個月後系未要轉2號

我仔1號食到歲幾,2號由歲幾食到而家就了3歲。


禁止訪問

積分: 677


12#
發表於 14-3-24 13:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11030

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


13#
發表於 14-3-24 15:58 |只看該作者
我個b由醫院a+, 之後我回來轉左思敏兒, 現在食緊2号了, 因為我個b肥, 所以唔打算繼續食1号. btw如果你唔轉都無問題, 不過1号奶粉又貴過2号, 而且1号又難買d啫.


複式洋房

積分: 333


14#
發表於 14-3-24 16:51 |只看該作者
本帖最後由 Gintamama 於 14-3-24 16:56 編輯

回覆 JNFW 的帖子

BB 半歲左右開食糊仔個D, 所以2號奶配方會唔同去就返架, 姑娘話通常2號奶蛋白質會高D, 比多D 能量BB 活動, 佢話都係睇返個別BB, 我女以前食固體同轉2號之後, 開始便秘, 轉左第二隻奶粉, 又OK返


男爵府

積分: 9441


15#
發表於 14-3-24 19:18 |只看該作者

回覆:BB食雪印,六個月後系未要轉2號?

姑娘叫我女唔好轉2號,一歲時直接俴3號,因為阿女大了一個碼,如果食2號會仲肥 因為好甜,所以叫我地唔好轉




大宅

積分: 1327


16#
發表於 14-3-24 22:22 |只看該作者

回覆:BB食雪印,六個月後系未要轉2號

但我覺得雪印2號無1號咁甜, 我個女半歲開始轉2號, 依家1歲就食緊3號。 不過我就早晚先比奶佢飲, 其他餐就食固體。


禁止訪問

積分: 63


17#
發表於 14-3-24 22:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 191


18#
發表於 14-3-24 23:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo