嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2469


1#
發表於 14-3-5 13:59 |只看該作者
bb用開moony大碼尿片舊莊…宜家轉曬新莊,新莊size會細左嗎?用開大碼都係岩岩好,唔想買左唔岩用
有無人知大王size會大點嗎?大王好唔好用


大宅

積分: 2469


2#
發表於 14-3-5 18:47 |只看該作者

回覆:Cecilycd 的帖子

有無人知啊


伯爵府

積分: 17992


3#
發表於 14-3-6 22:28 |只看該作者

回覆:moony 大王尿片比較

Moony新裝唔掂!
薄左透氣左,變相吸力差左,加上脾位較鬆,
用舊版未漏過尿,
用新版漏過幾次!!
去水貨舖時,sales 介紹Goon,
話質地接近,而且防敏,但無咁鬆!
買左一包但未用!




伯爵府

積分: 17992


4#
發表於 14-3-6 22:30 |只看該作者

引用:有無人知啊

原帖由 Cecilycd 於 14-03-05 發表
有無人知啊
不過如果脾仔較粗,
Moony會鬆d!
或者轉Merries,但sales話Merries L缺貨,
因為日本方面減少左出口量,
所以佢先推Goon大王~





子爵府

積分: 10995


5#
發表於 14-3-7 00:43 |只看該作者

回覆:moony 大王尿片比較

我覺得moony新舊裝分別唔大,大王質地好鞋,唔夠moony柔軟,大王大塊過moony


大宅

積分: 1934


6#
發表於 14-3-8 20:34 |只看該作者

回覆:moony 大王尿片比較

我反而覺得moony 無 goo.n 咁柔軟。每個BB 都不同。




大宅

積分: 4696


7#
發表於 14-3-9 01:34 |只看該作者

回覆:moony 大王尿片比較

我用銷版大王都幾柔軟,不過無merries咁柔軟,好過pampers,因為我隻b大隻,大王d size大d,所以我轉咗用大王,so far 幾好,又唔叫好貴,之前用過大王hk版,係硬好多


男爵府

積分: 5940


8#
發表於 14-3-9 03:16 |只看該作者

引用:我用銷版大王都幾柔軟,不過無merries咁柔

原帖由 小鼠 於 14-03-09 發表
我用銷版大王都幾柔軟,不過無merries咁柔軟,好過pampers,因為我隻b大隻,大王d size大d,所以我轉咗用大 ...
鎖版個包裝係點?我唔識2個版本




大宅

積分: 4696


9#
發表於 14-3-9 21:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小鼠+於+14-03-09+發表我用銷

原帖由 p_b 於 14-03-09 發表
鎖版個包裝係點?我唔識2個版本
日本內銷版先岩


侯爵府

積分: 22202

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 14-3-11 10:25 |只看該作者
我用新版MOONY同日本內銷版大王, 無乜分別, 都好好用.

2隻L碼SIZE分別唔大.


侯爵府

積分: 22202

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 14-3-11 10:26 |只看該作者
mimosa_t 發表於 14-3-6 22:28
Moony新裝唔掂!
薄左透氣左,變相吸力差左,加上脾位較鬆,
用舊版未漏過尿,

我用MOONY俾BB睡12HR都無漏尿. 你貼低D, 果脾位咪細D, 咁咪唔漏.


伯爵府

積分: 17992


12#
發表於 14-3-11 12:14 |只看該作者

引用:Quote:mimosa_t+發表於+14-3-6+22:28+Moony

原帖由 wmkcnw 於 14-03-11 發表
我用MOONY俾BB睡12HR都無漏尿. 你貼低D, 果脾位咪細D, 咁咪唔漏.
因為用舊版從未漏過,
但新版用一包就漏過幾次!
宜加或者轉Goon~
但Goon公仔無咁靚~

貼低d,即係斜斜地向下貼?




男爵府

積分: 6814

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


13#
發表於 14-3-11 15:08 |只看該作者
GOON, 我覺得唔錯喎, 係藥房買又平, $130/包(不論大中細碼), 我係西環藥房買既


大宅

積分: 1197


14#
發表於 14-3-11 15:20 |只看該作者

回覆:24092013 的帖子

請問西環邊間?



點評

24092013  平時無睇名, 下次見到再話你知  發表於 14-3-11 15:29
24092013  知唔知創業係邊(屈地街附近), 大馬路果度有幾間大藥房, 我係果度買  發表於 14-3-11 15:28


大宅

積分: 1197


15#
發表於 14-3-11 15:33 |只看該作者

引用:請問西環邊間? +

原帖由 astro_girl 於 14-03-11 發表
請問西環邊間?
Yes yes many thanks




侯爵府

積分: 22202

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 14-3-12 11:13 |只看該作者
mimosa_t 發表於 14-3-11 12:14
因為用舊版從未漏過,
但新版用一包就漏過幾次!
宜加或者轉Goon~
你前面擺高D, 然後打橫貼最低個位. 個腰位會低左少少, 但個脾位就會好貼.


大宅

積分: 2469


17#
發表於 14-3-15 13:12 |只看該作者

回覆:Cecilycd 的帖子

moony舊版真係好好用唔知點解要轉新版
片片又細左,粘貼位又無左陣性,變相細左好多
我囡28磅之前用舊版仲有小小鬆,用新莊已經緊緊地


大宅

積分: 2675


18#
發表於 14-3-16 18:19 |只看該作者

回覆:moony 大王尿片比較

我用moony新舊版都無問題,無漏尿,好好用


珍珠宮

積分: 30270

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 笑得好勳章


19#
發表於 14-3-17 14:42 |只看該作者
我係bb expo買左大王... 貪佢中碼夠大片, 可以當L, 佢比起P & H牌真係大張D.. 吸力都好好... 我覺得貴少少又無Merries咁貴都抵ar~


禁止訪問

積分: 73


20#
發表於 14-3-17 15:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo