嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1488


1#
發表於 14-3-16 01:58 |只看該作者
孖女十個月。家姐出世留院三個禮拜就已經返左屋企,而妹妹就住院差不多七個月先返屋企。家姐由阿妹返屋企都已經唔開心.家姐最近唔知點解我一抱妹妹就大喊.而且佢一聽倒阿妹喊佢就第一時間痴住我.唔想我去抱阿妹.而佢兩個都只係會跟我.好多時佢兩個一齊喊我完全唔知點做。有時重同佢兩個一齊喊.請問大家有無方法可以令到家姐唔好太痴身同埋愛妹妹多d。




禁止訪問

積分: 2479


2#
發表於 14-3-16 15:57 |只看該作者

回覆:Samanthathavas 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1488


3#
發表於 14-3-16 16:26 |只看該作者

回覆:catalles 的帖子

無呀!有時嫲嫲會嚟幫手。但只有我地三個既時候家姐就超扭計




子爵府

積分: 13655


4#
發表於 14-3-16 23:01 |只看該作者
咁細個係好呷醋架,因為媽媽係佢人生的全部,我女一歲不是孖女,但一見我抱其他BB即刻喊。


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


5#
發表於 14-3-17 02:23 |只看該作者

回覆:求救:家姐完全唔比我掂妹妹

你試下兩姊妺玩緊時多d引家姐去接觸妹妹,如摸下頭髮、面、kiss、請妹妹食餅
每次家姐做到就誇張地讚佢乖,抱抱佢
俾佢知佢錫妹妹,媽媽會更錫佢




大宅

積分: 1488


6#
發表於 14-3-17 03:47 |只看該作者

回覆:C.Humphrey 的帖子

我會試下!謝謝回覆。


大宅

積分: 2350


7#
發表於 14-3-18 09:56 |只看該作者
我對孖女都有一段時間係咁,返playgroup時導師教我地每一搵少少時間只同其中一個獨處,令佢覺得可以完全擁有爸爸媽媽唔使同另一個爭,同時亦多D同佢講爸爸媽媽係好錫佢,當佢有足夠既安全感,過一排就會冇事家啦


大宅

積分: 1893


8#
發表於 14-3-18 22:53 |只看該作者

回覆:Samanthathavas 的帖子

我也面對類似的情況:孖仔出世後,哥哥即時跟我上房埋身餵人奶,細佬要上病房觀察。哥哥本來超乖超容易照顧,連護士都話好少見初生BB咁安靜。點知隔日細佬由病房推落黎比我後,哥哥就好似吾開心,勁喊。現在差不多兩歲,有時兩兄弟都爭住要我抱,我會盡量輪流抱下,也會邀請哥哥同細佬玩時,錫下對方或抱下,慢慢地他們知道我只有一雙手,有時哥哥扭抱細佬會站在一旁等下,又或者細佬喊時要我抱,哥哥會自己主動搵工人姐姐或爸爸玩。




大宅

積分: 1488


9#
發表於 14-3-21 01:18 |只看該作者

回覆:bb_dragon 的帖子

我今曰試咗妳講既方法,真係有攺善。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo