嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   4


複式洋房

積分: 288


1#
發表於 14-3-11 14:04 |只看該作者
我想買BB車, 但3心2意未知買邊款好!

上星期睇中左部Capella覺得都ok, 不過唔知好唔好用呢?
請問大家有無意見可以比我參考一吓呢?
thx!!


大宅

積分: 2649


2#
發表於 14-3-12 00:04 |只看該作者
用緊,平,靚,正,好用,扺用。不過,我覺得兩層轆會好推d

點評

BIGPAT  我都用更,我買左1600蚊...  發表於 14-3-14 15:23


子爵府

積分: 12512

牛年勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


3#
發表於 14-3-12 01:41 |只看該作者

回覆:Capella BB車好用嗎

好用呀,平靚正,又穩陣!


大宅

積分: 3832


4#
發表於 14-3-12 13:17 |只看該作者
平靚正抵用~我第二胎(7年前)都係用佢~今胎有朋友送左2部車仔比我,所以無買佢~

我的家有~
囉囉唆唆 嘅 煩人BaBa
傻下傻下 嘅 咕碌媽媽
少年宅男 嘅 雞仔謙哥哥
奀皮多手 嘅 豬仔浠弟弟
醜怪黏身 嘅 惡馬妹芊妍


別墅

積分: 848


5#
發表於 14-3-12 13:23 |只看該作者
where can i see capella models? went to many places and could not find...thanks!!


大宅

積分: 2649


6#
發表於 14-3-12 13:28 |只看該作者
Mamako 發表於 14-3-12 13:23
where can i see capella models? went to many places and could not find...thanks!!
沙田的一田百貨

點評

Mamako  thanks   發表於 14-3-13 13:51


複式洋房

積分: 288


7#
發表於 14-3-12 17:57 |只看該作者
多謝大家嘅寶貴意見, 咁Capella都買得過啊!!
我想問你地多數係買大車款定細車款啊?


子爵府

積分: 12512

牛年勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


8#
發表於 14-3-12 18:33 |只看該作者

引用:多謝大家嘅寶貴意見,+咁Capella都買得過啊!

原帖由 unguguhk 於 14-03-12 發表
多謝大家嘅寶貴意見, 咁Capella都買得過啊!!
我想問你地多數係買大車款定細車款啊? ...
我用呢個型號,一田特價果陣買,折咗千五左右,可單手收車
1394620357034.jpg

點評

BIGPAT  我買左呢隻,橙色  發表於 14-3-14 15:24


別墅

積分: 903


9#
發表於 14-3-13 13:55 |只看該作者
我用緊209B, $1300到. 係baby daily 買.


複式洋房

積分: 288


10#
發表於 14-3-14 12:11 |只看該作者
比比弟弟媽 發表於 14-3-13 13:55
我用緊209B, $1300到. 係baby daily 買.
209B好用嗎?$1300好抵喎!!


複式洋房

積分: 290


11#
發表於 14-3-14 13:51 |只看該作者
一田啱啱完左個BB展S-209A, $1000左右咋!不過個時唔知好無用, 無買到~希望下次都有咁平~


別墅

積分: 903


12#
發表於 14-3-16 00:37 |只看該作者

回覆:unguguhk 的帖子

我覺得好好,特別你要成日開收車,搭巴士。不過,推反向是不太順的,但我試過幾部都係咁,combi仲差點。我主要是順向的,因bb大個了,不需成日向我,所以沒太大問題。




別墅

積分: 975


13#
發表於 14-3-16 08:19 |只看該作者

回覆:Capella BB車好用嗎?

買左chicco BB車

$4998
仲有個初生BB欖
$600幾




男爵府

積分: 6157


14#
發表於 14-3-17 07:06 |只看該作者

回覆:Capella BB車好用嗎?

我都用緊,大女3年幾前開始用,而家到細仔用,平靚正呀




珍珠宮

積分: 47707


15#
發表於 14-3-17 09:16 |只看該作者
Capella而家好多人用,
CHICCO好大部, 好論盡

CAPELLA避震, 各方面都好好,
又細部, 又平.


距有分型號, 我係AEON買千6蚊, 應該係細籃, 細碌
內寵細D.

如果你係大隻BB, 就最好買大部小小既..


珍珠宮

積分: 47707


16#
發表於 14-3-17 09:18 |只看該作者

回覆:Capella BB車好用嗎

本帖最後由 BIGPAT 於 14-3-17 09:20 編輯



1395019127803.jpg (57.52 KB, 下載次數: 1)

1395019127803.jpg


大宅

積分: 3928


17#
發表於 14-3-17 11:04 |只看該作者
回覆 BIGPAT 的帖子

你覺得D制好唔好開?我覺得唔係好順咁...真係幾闊落穩定...但超重


珍珠宮

積分: 47707


18#
發表於 14-3-17 11:25 |只看該作者
janicelwy 發表於 14-3-17 11:04
回覆 BIGPAT 的帖子

你覺得D制好唔好開?我覺得唔係好順咁...真係幾闊落穩定...但超重
係FING出去開車個下難D,收車開車都要雙手
我呢部千六, 應該唔係濶身, 我見人地其他型號個車輪大D, 應該個隻濶身D 貴D.





子爵府

積分: 13092


19#
發表於 14-3-17 13:37 |只看該作者
好用


大宅

積分: 1849


20#
發表於 14-3-17 20:26 |只看該作者

回覆:Capella BB車好用嗎

我之前上網睇人comment之後,都睇中呢個牌子,因為大致好評又唔貴。

之後去買時,見到實物,我覺得個背位好硬,同埋好似唔太穩陣。我寧願架車重啲,都唔想反車咁危險!!!

最後我買左combi 的urban walker


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo