跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 238


1#
發表於 13-7-27 08:31 |只看該作者
我個細仔將會在八月中出世,大女現在兩歳八個月。我已開始教育她,但我覺得佢一定會呷糙




珍珠宮

積分: 35418

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-7-29 12:24 |只看該作者
細女剛滿月

因為一有 bb 時, 已同大女講咗,

又不斷教育佢

到而家大女都無呷醋, 都幾錫妹妹


大宅

積分: 4183

畀面勳章


3#
發表於 13-8-5 06:57 |只看該作者

回覆:有冇生第二個概媽媽?

細妹又係12月出世,同大仔講阿妹係肚到


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 13-8-26 10:32 |只看該作者
我唔大仔大細仔差9多3yrs, 有左時都成日教佢會錫細佬....

出左世後, 開頭都好錫ga, 但可能成日見我抱細仔, 就開始呷醋喇......


大宅

積分: 3766


5#
發表於 13-10-22 22:02 |只看該作者

回覆:有冇生第二個概媽媽?

細女出年4月出世,以家都不停同哥哥講要錫妹珠,佢自己又成拎玩具係我肚前話俾妹珠玩,希望細女出世後都係甘乖就好啦


別墅

積分: 511


6#
發表於 13-10-23 19:11 |只看該作者

回覆:有冇生第二個概媽媽?

我第二個又係十二月b呀
我都驚大仔會呷醋


複式洋房

積分: 124


7#
發表於 13-10-26 09:30 |只看該作者

回覆:有冇生第二個概媽媽?

我有個仔 細女14年2月出世😊😊




男爵府

積分: 5182


8#
發表於 13-10-30 01:52 |只看該作者

回覆:有冇生第二個概媽媽?

same here細佬今年5月出世
大女冇呷醋呀 仲好錫細佬


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo