跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1038


1#
發表於 13-8-21 13:52 |只看該作者
我正在為搵小學煩惱, 有無同感?
你地有乜心得或者面試技巧要注要,
大家分享吓!
我好無助.......
健康活潑的BB來臨了 ;-)


大宅

積分: 1038


2#
發表於 13-8-21 13:55 |只看該作者
直資又近屋企既又唔多, 又話要有十項全能, 又文又武咁
得個百幾個位, 幾千人爭, 爭到既你就等如中左六合彩,
有時候都唔知讀直資好定入津小好,
以前我以為讀私校幼稚園好過政府資助既,
但睇返又唔係喎.
唉, 一個字, 煩
健康活潑的BB來臨了 ;-)


大宅

積分: 4114

叻叻勳章


3#
發表於 13-8-22 13:50 |只看該作者
開始報緊d直資同私小, 試下, 多個機會


子爵府

積分: 12620


4#
發表於 13-8-28 15:04 |只看該作者
pekklegigi 發表於 13-8-21 13:55
直資又近屋企既又唔多, 又話要有十項全能, 又文又武咁
得個百幾個位, 幾千人爭, 爭到既你就等如中 ...

咁考吓又無妨GE, 屋企附近都有D選擇, 會同佢考兩三間當係後備囉!
其實而家直資, 私小, 津小都好, 課程谷GE程度都唔少嘢, 所以幼稚園時做好D準備都好GE!
我又冇後悔比佢讀冇學劵GE幼稚園喎, 始終配套好D, 佢又學到好多嘢, 對升小適應始終有幫助ge!

咁話時話啦, 你有d咩煩先?
若不考直資, 咪直接玩自行同大抽獎囉!


大宅

積分: 1038


5#
發表於 13-10-19 22:28 |只看該作者

回覆:08媽媽你地開始搵小學未

直資收左啦

健康活潑的BB來臨了 ;-)


大宅

積分: 1678


6#
發表於 13-10-22 09:37 |只看該作者
回覆 pekklegigi 的帖子

恭喜晒呀!!!



大宅

積分: 1038


7#
發表於 13-10-22 22:49 |只看該作者

回覆:08媽媽你地開始搵小學未

希望你地也心想事成

健康活潑的BB來臨了 ;-)


禁止訪問

積分: 3820


8#
發表於 13-10-31 20:11 |只看該作者

回覆:08媽媽你地開始搵小學未

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo