跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6143


1#
發表於 13-8-31 02:21 |只看該作者
本帖最後由 move629 於 13-8-31 02:24 編輯

初時唸住仲有個細仔,不如返n班全日,減輕我湊細佬加返工既精神同時間
點知原來仲用多左無限既時間精力去應付。。

先返學,係8月成個適應月,吾知係咪身子太弱
返一日病三日,睇醫生睇窮我都算啦
甘細個日日食藥食到佢怕哂,真係肉痛死我

返全日可能時間真係太長,佢又返得太小適應吾到,
返到屋企晚上訓覺,每晚入睡後二小時就會大喊
係甘大叫“吾好呀,吾好呀!“ 好似係比學校比人蝦甘
全晚既照顧佢,我無得訓,早上又要返工,終於我都病了

我而家可以點做? 繼續返一日病三日?
退學?食保嬰丹等佢定驚?

我呢個8月份真係投降了,請給我力量和意見,謝謝各位!


^^


子爵府

積分: 14261


2#
發表於 13-8-31 09:32 |只看該作者

回覆:徵意見:628仔仔報左n班,我有啲後悔比佢讀全日

冇適應週咩??我大仔初初反都係一個月有半個月病假,半年後先好好多,你有冇打流感針?食下蜜糖,司各脫個d會有用……


大宅

積分: 1067


3#
發表於 13-8-31 10:45 |只看該作者

回覆:move629 的帖子

我仔都係6月28日生既,后日開始都要返全日,我都驚呢種情況出現。




男爵府

積分: 6143


4#
發表於 13-8-31 11:12 |只看該作者
回覆 hui.lai 的帖子

有丫,可惜病哂請哂假,等於無適應週了點算。。。??

^^


別墅

積分: 665


5#
發表於 13-9-1 00:41 |只看該作者

回覆:徵意見:628仔仔報左n班,我有啲後悔比佢讀全日

你同老師商量下,睇下返短D時間得唔得?




男爵府

積分: 5067


6#
發表於 13-9-2 13:55 |只看該作者
阿囡上個月開始返全日n班,經驗家長都話大排病,返學第二日已經病,唔係大嚴重就無俾藥佢食。開始喺學校午睡果排比較累,半夜發惡夢或半夜同公仔傾計,維持咗兩個星期。老師話阿囡都適應,時間咁快過咗一個半,見佢返學無喊,放學返屋企都開心,唱歌。我諗喺要時間俾佢適應。
加油~


洋房

積分: 85


7#
發表於 13-9-4 12:56 |只看該作者
我阿女都係全日n班, 返咗差唔多一個月, 都病咗3次, 其實我覺得心理壓力大都係一個原因, 初時佢好唔想喺學校瞓覺, 因為平時都係由婆婆陪佢瞓, 同埋又無奶咀食, 到咗第3個星期佢就開始習慣, 仲好鍾意返學, 再無喊晒唔願返學咁....

自從佢想鍾意返學之後, 我覺得佢精神咗, 可能因為無咁大壓力, 抵抗力都好d....啩~~~


男爵府

積分: 5067


8#
發表於 13-9-4 13:34 |只看該作者
erisyiu 發表於 13-9-4 12:56
我阿女都係全日n班, 返咗差唔多一個月, 都病咗3次, 其實我覺得心理壓力大都係一個原因, 初時佢好唔想喺學校 ...


大宅

積分: 2967


9#
發表於 13-9-30 11:14 |只看該作者
而家流感好勁, 小朋友返到學校好易病,
你真係冇得避, 只好平時加強小朋友抵抗力,
吃多些不同營養食物, 多戶外活動, 不要怕污槽,
睡覺不要蓋太多被, 令孩子不要太怕冷,

有病亦不要太緊張, 吃藥慢慢會好轉的, 放心啦.


男爵府

積分: 6143


10#
發表於 13-9-30 12:04 |只看該作者
回覆 letter_li 的帖子

今日又流綠色鼻涕, 下午又要去睇醫生了~

^^


大宅

積分: 1067


11#
發表於 13-10-3 01:41 |只看該作者

回覆:move629 的帖子

我仔九月開始返,發燒左三次,添日要重新返學,佢係學校肯食肯自己訓,老師話乖,但返來,初初夜晚驚醒三日左右冇事,后尾返到屋企日日發脾氣,依家又正常返,學校學既野返來做,又主動拿書睇完擺返,跳舞仲有拿所有一樣既野擺埋一齊⋯,雖然病左三次,我覺得因為秋季又凍又熱,加埋佢仲未適應到學校環境,比多D時間佢,呢D都係一個過程,希望我地寶寶都健健康康,早日适應




大宅

積分: 2967


12#
發表於 13-10-4 09:15 |只看該作者
move629 發表於 13-9-30 12:04
回覆 letter_li 的帖子

今日又流綠色鼻涕, 下午又要去睇醫生了~
鼻涕帶綠, 應該係熱氣,
平時儘量少吃熱氣野, 少吃餅乾, 少飲奶粉 (全部都係熱氣野),
多吃粥粉面飯, 疏菜, 肉, 水果,
如覺得熱氣(例如:大便硬/乾), 可以飲開奶茶清熱氣,

希望幫到你.


複式洋房

積分: 293


13#
發表於 13-10-9 16:01 |只看該作者
我個女8月12日開學, 到現在為止, 佢返咗一半學就病咗一半. 我都好頭痛. 但呀女話鐘意返學校多過去女麻 女麻道, 所以我冇後悔過.
我問過老師, 我呀女都唔算病得好多, 個個小朋友都係咁, 所以
加油啊!


男爵府

積分: 5067


14#
發表於 13-10-10 13:47 |只看該作者
我小朋友上個月中埋手足口....
停課兩星期,又要重新適應...
醫生話初返學,預病足半年....

不過,我無後悔俾佢返全日班


男爵府

積分: 6143


15#
發表於 13-10-10 20:50 |只看該作者
回覆 anembb15 的帖子

手足口初時會點架?後期又會點架?謝謝
^^


男爵府

積分: 5067


16#
發表於 13-10-11 09:28 |只看該作者
手腳有紅粒,口有痱子,持續發燒
在7-10日期間,小朋友會漸漸康復
期間要留喺屋企,唔番得學


複式洋房

積分: 351


17#
發表於 13-10-16 14:34 |只看該作者
不如轉返半日啦, 我仔返半日N班, 其實佢地得兩歲就要面對同家人分離, 個適應期會比較長, 我個仔返左個半月啦都仲喊 (分開 say BYE 就喊), 慢慢黎會好D


別墅

積分: 665


18#
發表於 13-10-30 06:13 |只看該作者

回覆:move629 的帖子

我仔8月8日開學了,到而家仲未適應,除了返學喊,最主要係放學返黎,心情超差,小小野發脾氣同喊,我知佢想發洩,有時發埋惡夢,我真係好心痛,我都唔知點做好,好想喊!




男爵府

積分: 6143


19#
發表於 13-10-30 10:52 |只看該作者
本帖最後由 move629 於 13-10-30 10:53 編輯

呢個10月份, 仔仔終於適應到喇
而家自己起身換校服, 自己著好鞋, 坐係門口
仲問我: "媽咪得未呀? 唔該你快D啦"
OH.... 我真係唔知好嬲定好笑啊..
返全日佢係學到好多野, 各位, 一齊加油~!!

點評

meow_day    發表於 13-11-27 09:38
^^

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo