跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 161


1#
發表於 13-9-19 10:16 |只看該作者
個女呢幾日唔知做咩野,平時係訓前訓醒各一次奶,最近呢幾日突然間訓覺前,8點幾一次8安奶飲曬之外,竟然2-3個鐘要求就一次奶,而且次次飲曬(6安),唔比就勁喊,大家的小朋友有無過甘的時候吖?


男爵府

積分: 5955


2#
發表於 13-9-22 16:49 |只看該作者

回覆:急:一晚飲4,5次奶,點算?

只係心引,狠心些唔好比




大宅

積分: 1664


3#
發表於 13-9-23 17:11 |只看該作者

回覆:急:一晚飲4,5次奶,點算

即係訓著左都紮醒要奶?

我bb 有時都會,通常佢係訓得唔好特別想要奶去comfort 自己訓返。頭一兩日可以俾佢,但持續就慢慢再幫佢戒返。由4,5 次改佢隔次有,再慢慢冇。


大宅

積分: 2674


4#
發表於 13-9-25 18:21 |只看該作者
Me too! 到宜家反nursery 都系甘重要埋身餵,我兩年都沒試過連續睡多過四小時,覺得好累!


大宅

積分: 2674


5#
發表於 13-9-25 18:23 |只看該作者
而吳理又怕他吵醒大仔:;pppp:


複式洋房

積分: 161


6#
發表於 13-9-28 13:17 |只看該作者

回覆:kaman710 的帖子

唔得吖,她會不停喊


複式洋房

積分: 161


7#
發表於 13-9-28 13:18 |只看該作者

回覆:williamcsk 的帖子

有道理吖,自從返n班開始甘,最近呢幾日好d啦,唔會一醒就叫要飲奶。可能真係返學返來訓得唔好


複式洋房

積分: 172


8#
發表於 13-10-11 22:51 |只看該作者

回覆:chuliu 的帖子

同感



期待4月19号的结构超声波!


男爵府

積分: 8044

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 貓狗褓姆 爸B勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-10-31 11:24 |只看該作者
我就無咁誇, 但係12點一支後,有時 3/4/5 點會有一支.. 都係死比你睇.無覺好訓
            

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo