跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6588


1#
發表於 13-10-4 21:56 |只看該作者
同龍b讀同一年?


子爵府

積分: 11691


2#
發表於 13-10-5 00:10 |只看該作者

引用:同龍b讀同一年?

原帖由 rine0976 於 13-10-04 發表
同龍b讀同一年?
咁咪差吾多4歲先讀K1?


複式洋房

積分: 325


3#
發表於 13-10-7 00:10 |只看該作者

回覆:Happytobyho 的帖子

我已經報左,等十一月in




男爵府

積分: 5521


4#
發表於 13-10-9 20:15 |只看該作者

回覆:rine0976 的帖子

唔會,因為已經有offer



男爵府

積分: 5867

BK Milk勳章


5#
發表於 13-10-10 15:46 |只看該作者
回覆 angeljodi 的帖子

咁快有OFFER, 咩學校, 咁快手呢, 好多而家都未開始IN呀.


男爵府

積分: 5521


6#
發表於 13-10-10 17:43 |只看該作者

引用:回覆+angeljodi+的帖子咁快有OFFER,+咩學校

原帖由 初級媽咪 於 13-10-10 發表
回覆 angeljodi 的帖子

咁快有OFFER, 咩學校, 咁快手呢, 好多而家都未開始IN呀.
舊年in york,pn冇位,比咗14-15年嘅K1,所以今年就算全軍覆沒(希望唔會),都有K1讀


洋房

積分: 97


7#
發表於 13-10-11 15:38 |只看該作者

回覆:angeljodi 的帖子

甘快知


複式洋房

積分: 496


8#
發表於 13-10-12 14:14 |只看該作者

回覆:其實有冇十月尾細b媽咪會下年先報k1

唔會啦⋯因為11月返N班可以直上,加上有另一間收左亞囡~~



Kennis


複式洋房

積分: 179


9#
發表於 13-10-29 14:26 |只看該作者

回覆:其實有冇十月尾細b媽咪會下年先報k1

唔會,龍年咁多人讀


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo