跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 433


1#
發表於 13-10-15 07:29 |只看該作者
想向大家請教一下,想屋企煮好飯帶出街俾囡食,但暖壺保溫飯很多時都不夠熱,大家會怎樣帶飯外出俾小朋友食?




大宅

積分: 2420

BK Milk勳章


2#
發表於 13-10-21 04:28 |只看該作者
大個仔啦…成兩歲…唔會再帶啦。細個到而家帶都帶粥、煲滚放保温湯壺…保成十個鐘都得…而家唔煲了…去飲茶或食麵…意粉…乜都得啦…


大宅

積分: 4758


3#
發表於 13-10-21 09:27 |只看該作者

回覆:外出帶飯

我個象印五個鐘都仲熱喎,當然唔係滾熱辣啦




伯爵府

積分: 18809

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-10-21 20:46 |只看該作者
我而家都係帶飯出街比阿女食, 阿女好少食街外嘢, 我用粉紅象印, 好好用, 好保暖, 早上入晚上都仲暖


大宅

積分: 2173

陪月勳章


5#
發表於 13-10-30 18:31 |只看該作者

引用:大個仔啦…成兩歲…唔會再帶啦。細個到而家

原帖由 Cherrie313 於 13-10-21 發表
大個仔啦…成兩歲…唔會再帶啦。細個到而家帶都帶粥、煲滚放保温湯壺…保成十個鐘都得…而家唔煲了…去飲茶 ...
Me too




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo