跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4097

BK Milk勳章


1#
發表於 13-10-19 15:15 |只看該作者
Mami我真是down左,因為有間問我哋會吾會俾小朋友出年先讀...




大宅

積分: 2660


2#
發表於 13-10-19 15:55 |只看該作者

回覆:今日面試左兩間

唔使灰心喎!我last Saturday 都 in 咗兩間村校,一間收pm (but I prefer am) 一間今日收reject letter. 我諗住今年有學校收就做住細B,出年再repeat k1 試心儀個D!其實做大B有大B既好處!放鬆D啦!其實我地D細B冇behind development...係學校都想收大B㗎啦!




大宅

積分: 4758


3#
發表於 13-10-19 16:34 |只看該作者

回覆:今日面試左兩間

咁快知結果既?
加油,我都in左三間,我地細b真係要靠天時地利人和。要間學校收細b,要睇老師問咩問題,要睇當日阿b咩心情。佢唔鍾意或者怕個老師,識得答都唔會答,真係無符。




別墅

積分: 762


4#
發表於 13-10-19 17:14 |只看該作者
回覆 pokey 的帖子

That's right ! 講得好 !


大宅

積分: 4097

BK Milk勳章


5#
發表於 13-10-19 17:21 |只看該作者

引用:咁快知結果既?加油,我都in左三間,我地細

原帖由 pokey 於 13-10-19 發表
咁快知結果既?
加油,我都in左三間,我地細b真係要靠天時地利人和。要間學校收細b,要睇老師問咩問題,要 ...
我in果間真是熱門,老師問都知咩結果呢,我囡冇同老師打招呼,said thx,吾,




大宅

積分: 4097

BK Milk勳章


6#
發表於 13-10-19 17:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pokey+於+13-10-19+發表咁快

原帖由 fungtaitai 於 13-10-19 發表
我in果間真是熱門,老師問都知咩結果呢,我囡冇同老師打招呼,said thx,吾,



...
只講到水果及常見動物!




大宅

積分: 4097

BK Milk勳章


7#
發表於 13-10-19 17:24 |只看該作者

引用:咁快知結果既?加油,我都in左三間,我地細

原帖由 pokey 於 13-10-19 發表
咁快知結果既?
加油,我都in左三間,我地細b真係要靠天時地利人和。要間學校收細b,要睇老師問咩問題,要 ...
大家加油!




大宅

積分: 3183


8#
發表於 13-10-20 14:17 |只看該作者

回覆:今日面試左兩間

唔使咁灰嘅~ 我阿囡in咗五六間,都有兩間話收佢。天無絕人之路





男爵府

積分: 6543


9#
發表於 13-10-21 14:56 |只看該作者
我囡IN咗兩間,兩間都收呀!不用太擔心,一齊加油!


複式洋房

積分: 143


10#
發表於 13-10-21 16:05 |只看該作者

回覆:今日面試左兩間

老師問咩佢都唔識答...好擔心無間收




大宅

積分: 4097

BK Milk勳章


11#
發表於 13-10-21 18:08 |只看該作者

引用:我囡IN咗兩間,兩間都收呀!不用太擔心,一

原帖由 sinsin_82 於 13-10-21 發表
我囡IN咗兩間,兩間都收呀!不用太擔心,一齊加油!
都識答?好叻阿!




大宅

積分: 4097

BK Milk勳章


12#
發表於 13-10-24 21:46 |只看該作者

回覆:今日面試左兩間

今日收到信啦,一間收左熱門果間果然reject左




大宅

積分: 1436


13#
發表於 13-10-24 23:02 |只看該作者

回覆:fungtaitai 的帖子

哪间?


大宅

積分: 4097

BK Milk勳章


14#
發表於 13-10-24 23:11 |只看該作者

引用:哪间?

原帖由 xingrola 於 13-10-24 發表
哪间?
保良收左




大宅

積分: 1436


15#
發表於 13-10-25 00:30 |只看該作者

回覆:fungtaitai 的帖子

元朗吗?这么快收


大宅

積分: 4097

BK Milk勳章


16#
發表於 13-10-25 08:48 |只看該作者

引用:元朗吗?这么快收

原帖由 xingrola 於 13-10-25 發表
元朗吗?这么快收
吾是,深水埗區




男爵府

積分: 9473

分享愛 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 13-10-27 21:25 |只看該作者
回覆 fungtaitai 的帖子

我來緊星期六in
仲要係我大仔讀緊個間~
話學位少左=.=我都驚吾收我細仔 我要再搵 分分鐘又要同個大轉埋校~


大宅

積分: 4097

BK Milk勳章


18#
發表於 13-10-27 23:04 |只看該作者

引用:回覆+fungtaitai+的帖子我來緊星期六in仲要

原帖由 bab189295 於 13-10-27 發表
回覆 fungtaitai 的帖子

我來緊星期六in
邊區阿?唯有報多幾間,到話收時先算啦,有間收左我個囡我個心定曬呢可以淡然面對其他果d面試...AnYwaY吾好俾自己甘大壓力,煮到黎就食啦:)




男爵府

積分: 9473

分享愛 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 13-10-28 00:37 |只看該作者
回覆 fungtaitai 的帖子

聖公會聖西門良景幼兒學校~n至k3都係得1班~仲要係全日制~
屋企附近~3~5分鐘到學校~好方便
因為大仔依家讀緊n班~搞到我頭都大埋~
有成300人報~明年學位減少~
300人爭18個n班位
良景三間幼稚園表明左吾收跨境生~


複式洋房

積分: 139


20#
發表於 13-10-30 13:11 |只看該作者
其實你地sug 唔suggest報個d面試班?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo