跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3640


1#
發表於 13-10-27 12:47 |只看該作者
我仔仔22個月了,爸爸,媽媽 爺爺,嫲嫲,公公,婆婆,叔叔,同埋一d兩個音既物件都講到,不過全部都係要我地教佢, 一個字一個字咁讀出黎,同埋要求佢講,佢先會講,唔會自動自覺講,而且仲未講到句子,最多都係講到句(我要食xx)


男爵府

積分: 9473

分享愛 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-10-27 21:20 |只看該作者
回覆 siuchi_1128 的帖子

我個個只係講爸爸媽媽
依個
同eerr
其他都吾講- -


複式洋房

積分: 143


3#
發表於 13-10-27 22:17 |只看該作者

回覆:講野算唔算遲呢?

我個女講到爸爸媽媽,車車,哥哥,踢,靚靚喎,Apple,fish
未講到句子




大宅

積分: 3640


4#
發表於 13-10-27 22:22 |只看該作者

回覆:講野算唔算遲呢?

我個仔講得最多係“唔好”………………=_=
仲成日扭計,每星期六都要返playgroup, 由前幾堂開始既最後半個鐘就要比小朋友一個上堂,比佢準備入學時一個人返學,之前個幾堂都係我走開個半個鐘先喊,但上星期六返playgroup,個個小朋友都跟住老師上堂,我仔仔就由開始喊到落堂話要走,最後個半個鐘要小朋友自己一個上堂時,喊得仲勁…………點解咁痴身架?大家有無方法?



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo