跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6812


1#
發表於 12-12-3 22:37 |只看該作者
我女O7O6架!之前一直問佢有無興趣學琴,不嬲都耍手擰頭,而家無啦啦自己講想學,我緊吾放過机會,馬上上安排下星期開始,希望佢keep到,因為本身自己都吾係有咩音樂細胞,所以期望都吾大。你地小朋友學左幾耐?條路難行麻?


男爵府

積分: 8294


2#
發表於 12-12-3 23:48 |只看該作者
我仔0701, 3歲10,5個月大開始學琴至今, 初初成日話唔學, 因為話老師惡, 其實老師唔惡, 只係佢LIKE D超溫柔老師....以前臨上堂前先彈, 依傢日日自己練琴, 就黎2級, 剛剛學左2年


大宅

積分: 3361


3#
發表於 12-12-4 00:58 |只看該作者

引用:我仔0701,+3歲10,5個月大開始學琴至今,+初

原帖由 JHsbb 於 12-12-03 發表
我仔0701, 3歲10,5個月大開始學琴至今, 初初成日話唔學, 因為話老師惡, 其實老師唔惡, 只係佢LIKE D超溫柔 ...
佢話唔想學,你點做呀?我個仔都有學過,但因為跟朋友學,佢好唔專心,加上佢次次去學琴都唔開心咁,所以學咗幾個月就無學!




男爵府

積分: 8294


4#
發表於 12-12-4 01:10 |只看該作者
kanekochoi 發表於 12-12-4 00:58
佢話唔想學,你點做呀?我個仔都有學過,但因為跟朋友學,佢好唔專心,加上佢次次去學琴都唔開心咁,所以學 ...

我話唔會O既, 媽媽唔識, 不如你學完返黎, 做媽媽的小老師, 返黎教媽媽好唔好呀, 佢就好開心....其實佢鐘意彈琴, 只係唔想呢個老師, 幾個月前想同佢轉返屋企樓下的, 因為剛剛開左新琴室, 試完堂又好OK, 點知我地想要的時間係無老師, 所以唔轉, 全部我都係問亞仔, 自己決定的.就係咁又繼續跟學開的老師, 同埋近呢幾個月學D歌全部聽過晒, 所以佢自己彈到好開心.....



大宅

積分: 3821


5#
發表於 12-12-4 12:56 |只看該作者
我個女今年暑假上了幾堂...然後說要學..
現在有學..(10月份開始)
我覺得最重要是她自己喜歡, 事半功倍


複式洋房

積分: 456


6#
發表於 12-12-4 14:43 |只看該作者

回覆:各位o7媽媽,有無小朋友學緊琴?分下

我仔1127,四歲今年3月開始學,老師話佢學埋第二本仲有幾首,就等於一級。




複式洋房

積分: 456


7#
發表於 12-12-4 14:58 |只看該作者

回覆:各位o7媽媽,有無小朋友學緊琴?分下

請問各位媽媽識唔識彈琴?怎樣跟進?
我本身識用右手彈琴,大約知小小琴譜,可以叫唔識,但我之前因為興趣去了通利學習個數碼鋼琴速成班,學咗12堂,對睇譜略懂了,跟住又好好彩,個老師唔嫌棄,我每堂都跟住阿仔學,老師也特登教埋我!所以我可以陪阿仔練琴教他!最重要係我跟入去並沒有多收我費用,琴行也沒有阻止!不過越嚟越深,我感覺到大家將會很吃力!




男爵府

積分: 8294


8#
發表於 12-12-4 20:55 |只看該作者
我唔識架, 但初班簡單個d又真係好易, 都識d, 但依傢都差唔多2級, 真係唔識喇


大宅

積分: 3821


9#
發表於 12-12-12 08:56 |只看該作者
但是我不覺得輕鬆, 有時也要逼的..
是她自己喜歡, 但是又要逼....


大宅

積分: 4784


10#
發表於 12-12-12 13:56 |只看該作者
我小朋友剛學,你們家裹有買琴嗎??我本身唔識彈都唔知點同佢溫


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


11#
發表於 12-12-13 18:01 |只看該作者
winwin1110 發表於 12-12-12 13:56
我小朋友剛學,你們家裹有買琴嗎??我本身唔識彈都唔知點同佢溫

...

我屋企有部十幾廿年無人彈過嘅琴,屋企無人識彈架!
阿仔足四歲就開始學,初初老公會旁聽 (佢識小提琴,所以跟到),之後改咗時間,佢就攞阿仔d譜自己彈,同指出阿仔嘅問題


侯爵府

積分: 22279

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


12#
發表於 12-12-14 05:19 |只看該作者

回覆:各位o7媽媽,有無小朋友學緊琴?分下

我仔3歲3個月開始學,學咗1年考2級,再過半年考埋4級,老師話佢有天份,今年重係多個公開賽攞冠軍,每次上堂我都要睇住教乜,因為回到家我就要跟番,咁細個冇可能自動自覺練同記住老師既嘢,我係家佢會好專心練一個鐘或以上,冇我係家玩下練半個鐘到,問阿仔練琴辛苦嗎?佢話唔辛苦,重話好鍾意,但我唔係家就唔正經練,都唔知幾時佢自己先自動自覺去正經練

點評

kksushi   勁呀 咁快就4級  發表於 13-3-18 15:41


禁止訪問

積分: 1150


13#
發表於 13-4-10 13:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 622


14#
發表於 13-4-16 10:46 |只看該作者
回覆 loloyen 的帖子

好犀利, 咁怏四級, 你個小孩子一定好有天份.



男爵府

積分: 5656


15#
發表於 13-6-11 07:30 |只看該作者

回覆:小曳人 的帖子

呀女应4歲左右开始学琴,开頭要迫,学完又吾记得,弹一次一张貼紙,又迫又讚先得,而家好好多,老師教完会記得,提下練習就得


大宅

積分: 2680


16#
發表於 13-6-13 08:39 |只看該作者

引用:我仔3歲3個月開始學,學咗1年考2級,再過半

原帖由 loloyen 於 12-12-14 發表
我仔3歲3個月開始學,學咗1年考2級,再過半年考埋4級,老師話佢有天份,今年重係多個公開賽攞冠軍,每次上 ...
好勁呀!我要勁逼阿仔練,學咗一年多D都未可以考試




大宅

積分: 2680


17#
發表於 13-6-13 08:39 |只看該作者

引用:我仔3歲3個月開始學,學咗1年考2級,再過半

原帖由 loloyen 於 12-12-14 發表
我仔3歲3個月開始學,學咗1年考2級,再過半年考埋4級,老師話佢有天份,今年重係多個公開賽攞冠軍,每次上 ...
好勁呀!我要勁逼阿仔練,學咗一年多D都未可以考試




別墅

積分: 790


18#
發表於 13-6-14 13:29 |只看該作者

回覆:各位o7媽媽,有無小朋友學緊琴?分下

我仔4歲開始學小提琴,都ok, 初初似湯雞,而家都拉得有文有路,阿sir話叫佢去考2級。

http://b1.lilypie.com/zOBSp8.png


大宅

積分: 4981


19#
發表於 13-6-21 14:35 |只看該作者
阿女係0703既, 佢學左差唔多3年啦..中間轉過一次老師, 都唔錯架,
雖然未考過試, 但老師岩岩叫我買GRADE 3 既書啦, 應該算係2級掛!!


大宅

積分: 2619


20#
發表於 13-7-6 19:48 |只看該作者

回覆:各位o7媽媽,有無小朋友學緊琴?分下

我小朋友學佐一年多,因為本身都唔識,學琴又係小朋友自己要求,我其實又無要求,佢開心就可以,所以我將學琴呢件事交佐比佢自己handle. 佢自己日日有練習,表演過,黎緊就比賽。佢學得都幾開心。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo