跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 171


1#
發表於 13-9-24 23:39 |只看該作者
屋企黎左個姐姐三個星期多, 最近呀仔每日放學都蝦姐姐買野, 糖, 朱古力奶等等.....
個小朋友唔係自己生既, 而家仲有一個月4歲, 我2歲開始全職湊佢都冇咩問題...
而家愈黎愈摟計....都唔知點算~


伯爵府

積分: 18399

醒目開學勳章


2#
發表於 13-9-24 23:50 |只看該作者
lthangzzz 發表於 13-9-24 23:39
屋企黎左個姐姐三個星期多, 最近呀仔每日放學都蝦姐姐買野, 糖, 朱古力奶等等.....
個小朋友唔係自己生既, ...
好識野wo
***生於這世代........有點措手不及***
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
幫助別人不求回報,難度簡單一句"多謝"也沒有 ?為人父母者,不覺得可恥 ?還是你心裡是冷漠世界 ?!


複式洋房

積分: 171


3#
發表於 13-9-25 12:00 |只看該作者
本帖最後由 lthangzzz 於 13-9-25 12:02 編輯
Sweet@family 發表於 13-9-24 23:50
好識野wo

真係醒到爆~~~~~
我之前都係自己湊, 而家有左bb先請工人, 個工人黎左一陣就naughty 左超多啦~
平時好少食零食.....而家趁我去左產檢, 佢係屋企勁蝦個姐姐...同食勁多零食......攪到食飯都冇哂胃口!!!
反黎仲識同我講對唔住媽咪我食左好多零食咁講喎.....但第二日又繼續做番同一樣既野....
總次就激死~~~


男爵府

積分: 5481


4#
發表於 13-9-25 15:20 |只看該作者
首先要同左C6講小朋友嘅問題, 2個大人有左共識先, 第二就係要比工人知, 唔可以個細路想要咩就比/買咩, 因為你仲有個細, 而家唔SET 好D RULES, 遲D仲難攪, 第三就係叫C6同個細路講唔可以再係非正餐時食太多零食, 特別係正餐都食得唔好既時候就更加無得食零食, 同工人姐姐講既時候最好小朋友都在場, 而家D4歲人仔已經好識野


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-10-23 23:39 |只看該作者

回覆:msbear 的帖子

我同亞仔講姐姐的錢要拎返佢屋企, 又同姐姐講唔準佢咁買野

買野要等weekend同papama 一齊先有得買同埋要乖先有



birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo