跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 817


1#
發表於 13-4-2 15:46 |只看該作者
請問大家的小朋友會唔會跟住你地行呢?有咩辦法令佢跟住父母行,唔好自己一支剪飞左去呢?


大宅

積分: 2061


2#
發表於 13-4-2 23:59 |只看該作者

引用:請問大家的小朋友會唔會跟住你地行呢?有咩

原帖由 kellychiu122 於 13-04-02 發表
請問大家的小朋友會唔會跟住你地行呢?有咩辦法令佢跟住父母行,唔好自己一支剪飞左去呢?

...
我仲要拖住佢行………………


男爵府

積分: 7941


3#
發表於 13-4-8 02:07 |只看該作者

引用:請問大家的小朋友會唔會跟住你地行呢?有咩

原帖由 kellychiu122 於 13-04-02 發表
請問大家的小朋友會唔會跟住你地行呢?有咩辦法令佢跟住父母行,唔好自己一支剪飞左去呢?

...
係我地跟住佢行囉


男爵府

積分: 8241

BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 13-4-9 01:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kellychiu122+於+13-04-02+發

原帖由 szesze821 於 13-04-08 發表
係我地跟住佢行囉
same same



別墅

積分: 817


5#
發表於 13-4-9 12:22 |只看該作者

回覆:行街問題

早前我比佢落地前講明要拖住行,否則上番車,之後佢又肯比我拖!


複式洋房

積分: 404


6#
發表於 13-4-12 00:02 |只看該作者

回覆:行街問題

囡囡肯被拖。間中蹲下同佢講下野,會有安全感d


大宅

積分: 1847


7#
發表於 13-5-27 10:39 |只看該作者
特別在電梯內,如果好多人,佢企係度會有D驚,示意要抱


大宅

積分: 4269

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-5-27 13:05 |只看該作者
因為我陀住第2胎所以通常自己同BB出街用BB車,爸爸同我出近地方,爸爸就負責拖住佢,佢好乖一定要拖先肯行,可能我個囡係比較需要安全感BB,不過都試過1,2次自己行,差D走出馬路,爸爸睇到實先得


大宅

積分: 1025


9#
發表於 13-6-5 14:17 |只看該作者
回覆 kellychiu122 的帖子

我個仔20個月大唔肯坐車仔唔肯落地行,一味要抱抱


男爵府

積分: 5191


10#
發表於 13-6-19 18:31 |只看該作者
請明唔拖唔俾行~ 咁佢就乖乖拖住~


大宅

積分: 1344


11#
發表於 13-6-25 13:39 |只看該作者

回覆:行街問題

去到商場、公園就儘量俾佢自己行,去到馬路就講明要拖住或抱住,通常都肯。




洋房

積分: 74


12#
發表於 13-7-27 00:25 |只看該作者
http://www.go-travelproducts.com/travel+accessories/wrist-link


男爵府

積分: 8085


13#
發表於 13-9-9 21:40 |只看該作者
馬路一定拖
其他可以自己行
不過我妹去到陌生地方會主動拖實我


複式洋房

積分: 430


14#
發表於 13-10-15 21:42 |只看該作者

引用:回覆+kellychiu122+的帖子我個仔20個月大唔

原帖由 goldfishshow 於 13-06-05 發表
回覆 kellychiu122 的帖子

我個仔20個月大唔肯坐車仔唔肯落地行,一味要抱抱 ...
咁咪好攰…


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo