想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 1804


1#
發表於 17-11-23 08:09 |只看該作者
尋日收報告,我5粒做PGS都異常,無得放。仲有3粒DAY5 無做PGS, 唉…唔敢放。。

請問有無人都試過全軍覆沒後,下次PGS成功PASS?


大宅

積分: 1321


2#
發表於 17-11-23 09:18 |只看該作者
做人要開心 發表於 17-11-23 08:09
尋日收報告,我5粒做PGS都異常,無得放。仲有3粒DAY5 無做PGS, 唉…唔敢放。。

請問有無人都試過全軍覆沒 ...

本帖最後由 firebear 於 17-11-30 23:26 編輯

我問過幾個醫生,佢地都話每次係唔同,精卵都每3 個月翻新,身體好d 就無事架喇,加油呀姊妹!


男爵府

積分: 8722


3#
發表於 17-11-23 11:01 |只看該作者
仲有3粒DAY 5 唔可以做PGS?
博唔博視乎你同C6 本身係咪染色體異常先至做PGS? 定還是純粹因為高齡先做?

我上年3 粒DAY 5 全軍覆沒. 今年有6粒有1粒PASS..我呢粒PASS都唔係’完美’的..有MOSAIC EFFECT, 不過我照放


大宅

積分: 3452


4#
發表於 17-11-23 12:47 |只看該作者
做人要開心 發表於 17-11-23 08:09
尋日收報告,我5粒做PGS都異常,無得放。仲有3粒DAY5 無做PGS, 唉…唔敢放。。

請問有無人都試過全軍覆沒 ...

做埋昵三粒啦。我都打算做PGS 但都好驚會咁


大宅

積分: 3452


5#
發表於 17-11-23 13:04 |只看該作者
bbbchoco 發表於 17-11-23 11:01
仲有3粒DAY 5 唔可以做PGS?
博唔博視乎你同C6 本身係咪染色體異常先至做PGS? 定還是純粹因為高齡先做?

染色體異常怎樣知?你上年失敗后又從新打針抽卵?


大宅

積分: 1804


6#
發表於 17-11-23 13:39 |只看該作者
bbbchoco 發表於 17-11-23 11:01
仲有3粒DAY 5 唔可以做PGS?
博唔博視乎你同C6 本身係咪染色體異常先至做PGS? 定還是純粹因為高齡先做?

請問你兩次ivf中間,有無食d咩/做d咩去提升機會?


男爵府

積分: 8722


7#
發表於 17-11-23 14:03 |只看該作者
breadmother 發表於 17-11-23 13:04
染色體異常怎樣知?你上年失敗后又從新打針抽卵?
驗血知.

YES, 重新抽卵


男爵府

積分: 8722


8#
發表於 17-11-23 14:05 |只看該作者
做人要開心 發表於 17-11-23 13:39
請問你兩次ivf中間,有無食d咩/做d咩去提升機會?
都係食下PRENTAL既SUPPLEMENT, 開針之前一個月開始食DHEA 同埋Q 10
同埋今次有跑步...


大宅

積分: 3452


9#
發表於 17-11-23 18:16 |只看該作者
bbbchoco 發表於 17-11-23 14:05
都係食下PRENTAL既SUPPLEMENT, 開針之前一個月開始食DHEA 同埋Q 10
同埋今次有跑步...
...

Q10 n DHEA 係咪食到抽卵就停?


男爵府

積分: 8722


10#
發表於 17-11-24 07:39 |只看該作者
breadmother 發表於 17-11-23 18:16
Q10 n DHEA 係咪食到抽卵就停?

dhea開针我已停。q10可繼續食
萬全堂錢太話q10可幫助著床 吾知真吾真,不過食左無壞


大宅

積分: 1324


11#
發表於 17-11-24 09:56 |只看該作者
bbbchoco 發表於 17-11-23 14:03
驗血知.

YES, 重新抽卵

請問那裡check染色體異常 ?


別墅

積分: 602


12#
發表於 17-11-30 23:02 |只看該作者
bbbchoco 發表於 17-11-23 11:01
仲有3粒DAY 5 唔可以做PGS?
博唔博視乎你同C6 本身係咪染色體異常先至做PGS? 定還是純粹因為高齡先做?

請問你放完mosaic 的卵,成功嗎?thanks


男爵府

積分: 8722


13#
發表於 17-12-1 07:38 |只看該作者
loktin_02 發表於 17-11-30 23:02
請問你放完mosaic 的卵,成功嗎?thanks

暫時ok.希望ㄧ切順利

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo