想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1486


1#
發表於 17-11-29 16:54 |只看該作者
本帖最後由 sukihys 於 17-11-29 16:55 編輯

我11月24日放雪胎1個,第二次做ivf,已經無雪胎了,開頭都有尿瀕,肚脹,但呢幾日心情差,又驚,仲因為d家事激到喊左幾次,唔知道系未壓力大,定系油針塞同食藥影響到,仲有9日要等。。。又怕來m,而家咩感覺都無。


大宅

積分: 4050


2#
發表於 17-11-29 17:16 |只看該作者
sukihys 發表於 17-11-29 16:54
我11月24日放雪胎1個,第二次做ivf,已經無雪胎了,開頭都有尿瀕,肚脹,但呢幾日心情差,又驚,仲因為d家 ...

心情愉快有助著床架
祝你成功


大宅

積分: 1859


3#
發表於 17-11-29 17:17 |只看該作者
sukihys 發表於 17-11-29 16:54
我11月24日放雪胎1個,第二次做ivf,已經無雪胎了,開頭都有尿瀕,肚脹,但呢幾日心情差,又驚,仲因為d家 ...

其實真係無咩感覺


大宅

積分: 1486


4#
發表於 17-11-29 17:19 |只看該作者
lailai123 發表於 17-11-29 17:16
心情愉快有助著床架
祝你成功
謝謝妳,我而家都睇開d,等待緣份的到來


大宅

積分: 1486


5#
發表於 17-11-29 17:20 |只看該作者
mingmingho 發表於 17-11-29 17:17
其實真係無咩感覺
甘樣我要耐心等待緣份到來了。謝謝你喔!


大宅

積分: 1859


6#
發表於 17-11-29 17:40 |只看該作者
sukihys 發表於 17-11-29 17:20
甘樣我要耐心等待緣份到來了。謝謝你喔!

如果太緊張都唔會有利著床架! 試下暖敷個肚仔,浸下腳都有用!


男爵府

積分: 5267


7#
發表於 17-11-29 17:44 |只看該作者
sukihys 發表於 17-11-29 16:54
我11月24日放雪胎1個,第二次做ivf,已經無雪胎了,開頭都有尿瀕,肚脹,但呢幾日心情差,又驚,仲因為d家 ...

初初係冇感覺


大宅

積分: 1486


8#
發表於 17-11-29 18:58 |只看該作者
mingmingho 發表於 17-11-29 17:40
如果太緊張都唔會有利著床架! 試下暖敷個肚仔,浸下腳都有用!
好的,謝謝妳的tips^^


大宅

積分: 1486


9#
發表於 17-11-29 18:59 |只看該作者
g_annali 發表於 17-11-29 17:44
初初係冇感覺
希望過多幾日會有多d感覺同反應^^


大宅

積分: 1859


10#
發表於 17-11-29 20:22 |只看該作者
sukihys 發表於 17-11-29 18:58
好的,謝謝妳的tips^^

我好似一直都無咩感覺 好似剛剛8週黎好似谷m咁既胸痛,過多幾個星期無胸頭但就乳頭痛


大宅

積分: 1018


11#
發表於 17-11-29 22:25 |只看該作者
sukihys 發表於 17-11-29 16:54
我11月24日放雪胎1個,第二次做ivf,已經無雪胎了,開頭都有尿瀕,肚脹,但呢幾日心情差,又驚,仲因為d家 ...

我同你一樣,都係放胎之後幾日有感覺,之後又係跟家人吵架,咸到隻眼腫哂,依家就冇咩感覺,希望有奇蹟出現。


大宅

積分: 1486


12#
發表於 17-11-29 22:46 |只看該作者
alcotam 發表於 17-11-29 22:25
我同你一樣,都係放胎之後幾日有感覺,之後又係跟家人吵架,咸到隻眼腫哂,依家就冇咩感覺,希望有奇蹟出 ...
希望我地2個都有奇蹟既出現,bb加油


大宅

積分: 1486


13#
發表於 17-11-29 22:47 |只看該作者
mingmingho 發表於 17-11-29 20:22
我好似一直都無咩感覺 好似剛剛8週黎好似谷m咁既胸痛,過多幾個星期無胸頭但就乳頭痛
...
希望同你一樣成功


大宅

積分: 1859


14#
發表於 17-11-29 23:17 |只看該作者
sukihys 發表於 17-11-29 22:47
希望同你一樣成功

relax


大宅

積分: 3345


15#
發表於 17-11-29 23:27 |只看該作者
其實有D人無胸脹,無拮拮下,無著床血,做左4次失敗,第五次都打定輸數,以前放完後搭的士回家,瞓床休息,第五次放完行路去搭地鐵,過關,回家無瞓床,第二日開工,見無人地個種著床感覺,都失望,兩周後帶著失望的心情去深圳抽血,報告都吾等就走左,番到香港出街食晚飯時,先上微信睇報告,見至HCG千多點,先識驚!嗱嗱聲叫老公買驗孕棒,一滴即刻見好深既十字,無藥食,好擔心,第二日即撲上深圳找主診醫生,醫生都想鬧人,補充黃體素,好彩無事,有時反而過份保護反而吾成功,深圳醫生話外國人放完胚胎後就照返工照打球,無卧床的,咁樣反而血氣運行得重好。


大宅

積分: 1486


16#
發表於 17-11-29 23:41 |只看該作者
ceo234 發表於 17-11-29 23:27
其實有D人無胸脹,無拮拮下,無著床血,做左4次失敗,第五次都打定輸數,以前放完後搭的士回家,瞓床休息, ...
聽你甘講,真系唔好太在意,要做喜歡做既事,只要唔太劇烈,同平時一樣,平常心,可能反而心情,時間都好過,所以我都要加油,照常生活,謝謝妳喔~


大宅

積分: 3825


17#
發表於 17-11-30 07:28 |只看該作者
放心,我都係乜感覺都無。
唔好諗太多野,無壓力係易著床d。
睇下笑片都得,話有助著床。
我都知個十幾日好難捱,但睇下其他野分散主意力。
我就不停睇定bb要買既野,越睇就越開心!


大宅

積分: 1486


18#
發表於 17-11-30 07:40 |只看該作者
debby51 發表於 17-11-30 07:28
放心,我都係乜感覺都無。
唔好諗太多野,無壓力係易著床d。
睇下笑片都得,話有助著床。
謝謝妳喔~一同努力,希望成功有bb


大宅

積分: 1018


19#
發表於 17-11-30 20:51 |只看該作者
sukihys 發表於 17-11-29 22:46
希望我地2個都有奇蹟既出現,bb加油

加油(emoji)(emoji)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo