想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4032


1#
發表於 17-11-30 10:23 |只看該作者
27/11-36.2度體溫
28/11-36.2度體溫
29/11-36.2度體溫
30/11-36.0度體溫 (體溫下降)

30/11 紅d只顯示我有80%深色,未深過對照線,係咪即係我粒卵子老化
排唔到出黎呀 ?


大宅

積分: 1284


2#
發表於 17-11-30 11:33 |只看該作者
木妙妙 發表於 17-11-30 10:23
27/11-36.2度體溫
28/11-36.2度體溫
29/11-36.2度體溫

點解你體溫日日一樣,你支溫度計應該用小數點後兩個位,排卵溫度計的
你的溫度偏低,是什麼時間探?


大宅

積分: 4032


3#
發表於 17-11-30 12:49 |只看該作者
回覆 Whoiling 的帖子

我支溫度計係小數后一個位的。我不是全部同一溫度
今日就跌左0.2度。
就係早上未起身 (每日同一時間)7點量度


侯爵府

積分: 21950


4#
發表於 17-11-30 13:00 |只看該作者
木妙妙 發表於 17-11-30 12:49
回覆 Whoiling 的帖子

我支溫度計係小數后一個位的。我不是全部同一溫度

最好買枝小數位後2個位的探熱針先係最準


男爵府

積分: 5834


5#
發表於 17-11-30 13:21 |只看該作者

回覆樓主

家計會有2個小數位探熱針買,百幾蚊一支,要打去問下有無貨先,姑娘會教妳用

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo