想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1616


1#
發表於 17-11-17 06:53 |只看該作者
想訪問下做ivf的jm, 你地係放第幾個胚胎才成功


大宅

積分: 2687


2#
發表於 17-11-17 10:06 |只看該作者
我都想知AR


男爵府

積分: 6905

認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 畀面勳章


3#
發表於 17-11-17 10:18 |只看該作者
回覆 mmbili 的帖子

我係2014QM做IVF, 當時33歲, 我本來想放1粒, 但老公話2粒, 結果2粒都著床, 孖仔依家差不多3歲了:)


大宅

積分: 2536


4#
發表於 17-11-17 10:48 |只看該作者
回覆 daisypig 的帖子

我嚟緊都喺瑪麗做ivf 但係佢只可以給我放一粒胚胎 為什麼你咁好佢畀你放兩粒呀 我都係同你一樣年齡當時


男爵府

積分: 6905

認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 畀面勳章


5#
發表於 17-11-17 10:53 |只看該作者
回覆 Wongpoman 的帖子

當時醫生都話我第一次做同埋後生, 只可放一粒, 但老公話要放2粒, 最後醫生又俾喎


大宅

積分: 2536


6#
發表於 17-11-17 14:45 |只看該作者
回覆 daisypig 的帖子

你嗰陣係私家定係公家當年係幾歲 如果你係35歲前醫生咁好畀你放兩粒


男爵府

積分: 6905

認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 畀面勳章


7#
發表於 17-11-17 14:52 |只看該作者
回覆 Wongpoman 的帖子

公家, 當時我33歲


大宅

積分: 2536


8#
發表於 17-11-17 14:58 |只看該作者
回覆 daisypig 的帖子

你就好啦佢畀你放2粒我而家32歲
佢都係畀我放一粒瑪麗公家


水晶宮

積分: 55968


9#
發表於 17-11-17 16:05 |只看該作者

回覆樓主

第一次一粒失敗
第二次二粒生左孖女,而家2個月大


別墅

積分: 663


10#
發表於 17-11-17 20:34 |只看該作者
puppydingo 發表於 17-11-17 16:05
第一次一粒失敗
第二次二粒生左孖女,而家2個月大

想問不育科點排的?


大宅

積分: 2536


11#
發表於 17-11-17 20:50 |只看該作者
回覆 snakeBBBBB 的帖子

去私家診所 寫封不育科信 去瑪麗廣華 沙田威爾斯醫院其中一間去排期就可以 拎住封信去醫院 不育科門診 會有姑娘教你


水晶宮

積分: 55968


12#
發表於 17-11-17 21:04 |只看該作者
snakeBBBBB 發表於 17-11-17 20:34
想問不育科點排的?

我係養和做,唔洗排。


別墅

積分: 663


13#
發表於 17-11-17 22:06 |只看該作者
Wongpoman 發表於 17-11-17 20:50
回覆 snakeBBBBB 的帖子

去私家診所 寫封不育科信 去瑪麗廣華 沙田威爾斯醫院其中一間去排期就可以 拎住封 ...

請問公家証和私家證分别要排幾耐?同埋寫證明是不是任何一個普通科醫生也ok?


大宅

積分: 2536


14#
發表於 17-11-17 23:46 |只看該作者
普通家庭醫生就可以
公家3-4年 約2萬
私家 大半年 10-15萬


禁止訪問

積分: 858


15#
發表於 17-11-29 09:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1859


16#
發表於 17-11-29 17:27 |只看該作者
mmbili 發表於 17-11-17 06:53
想訪問下做ivf的jm, 你地係放第幾個胚胎才成功?

一次一粒 就快生了


大宅

積分: 1616


17#
發表於 17-11-29 19:09 |只看該作者

回覆樓主:

多謝大家既回覆呀, 我明白每次放胎都會存在機率問題, 所以想藉呢個post睇下大家個機率大概係幾多次, 起碼我心裡面有個預算如果放好多次都唔得, 就應該知道唔係機率問題

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo