想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


洋房

積分: 80


1#
發表於 17-11-18 19:28 |只看該作者
我26歲同c6結婚都有1年都未有bb, 係家計會都做過晒checkup, result 全部都normal。又試計body temp,又試用排卵試紙,覺得奇怪係用左2個月都驗5出排卵,所以就搵左dr.chan用checkup。唔check唔知,一check就發現自己原來卵巢早衰,2邊卵巢得3粒egg,amh4.2,知道結果已經喊左2日,1星期後就決定要做ivf。諗都無諗到26歲就已經要面對不孕既問題。
打肚皮針去到600iu,每晚都要爭扎10分鐘去打呢針,每次覆診都很期待又很害怕聽到egg既進展,到抽卵日,抽左8粒egg,呢個結果都算是有進步了,dr.chan建議我放day2-3既鮮胎,但因為day3係sunday,所以就放day2既鮮胎。抽完egg既後1日,診所打電話黎,只有3粒成功,心情又立即跌入谷底,c6立即安慰說,只要是成功1粒已經可以了。雖然講得岩,但心情仍然很責備自己。終於今朝要到診所放胎了,去到診所又聽到個bad news, 現在只剩下2粒鮮胎,心裡面不斷問自己為什麼!!
最後我地都係決定放哂2粒。
依家要等30号就知道結果,時間真係好慢長,又無咩信心,第1次做ivf就成功既例子應該唔多吧? 10萬1次,我地唔可以試得太多次,假如呢次5成功,下次就沒有雪胎可用,又要重新做1次,依家心情真係好複雜,對不起,容許我起呢到發洩下啲負能量。



大宅

積分: 3796


2#
發表於 17-11-18 19:42 |只看該作者
是那位陳醫生?我也是放day 2胚胎的,最後ok曬


大宅

積分: 3796


3#
發表於 17-11-18 19:49 |只看該作者
補充:我本身照時15粒,抽到13粒,8粒受孕,最後得2粒grade普通的可以放,仲要預左day 3,最後day 2提早放


洋房

積分: 80


4#
發表於 17-11-18 19:54 |只看該作者
回覆 cd20121103 的帖子

我睇陳志慧醫生,好叻吖有8粒。最後你放左2粒就bingo左??


大宅

積分: 3796


5#
發表於 17-11-18 20:42 |只看該作者
本帖最後由 cd20121103 於 17-11-18 20:43 編輯
Iamlam_lam 發表於 17-11-18 19:54
回覆 cd20121103 的帖子

我睇陳志慧醫生,好叻吖有8粒。最後你放左2粒就bingo左?? ...

我也是她喔!放心,她很專業,又有經驗,係呀,2粒全靠她專業意見,day 2植入

其實也不能雪,因為grading太差


大宅

積分: 3796


6#
發表於 17-11-18 20:45 |只看該作者
等候過程,做多d令自己開心的事,

吃雞蛋,花膠,睇笑片,留意day 5至7是著床關鍵

有空與丈夫散散步,祝福妳呀!


洋房

積分: 80


7#
發表於 17-11-18 20:59 |只看該作者
回覆 cd20121103 的帖子

等候既過程真係好難捱,anyway 多謝你呀!!!! 一得閒就諗,肚入面果2粒仲係5係度?大動作少少都好驚!!Day5係由放胎開始計? 仲有咩要注意??
我真係好擔心,=(
我怕自己唔會係幸運既一個。=(


大宅

積分: 3796


8#
發表於 17-11-18 21:14 |只看該作者
本帖最後由 cd20121103 於 17-11-18 21:17 編輯
Iamlam_lam 發表於 17-11-18 20:59
回覆 cd20121103 的帖子

等候既過程真係好難捱,anyway 多謝你呀!!!! 一得閒就諗,肚入面果2粒仲係5係度? ...

真係好明白果重患得患失和擔心,
開心有助bb著床架!

多d同bb傾計
抽卵是day 0,我放day 2胚胎,植入後約3至5天是著床關鍵
飲食健康,祝bb痴實。


子爵府

積分: 13781


9#
發表於 17-11-18 23:40 |只看該作者

回覆樓主:

amh 4.2 唔算早衰啦
每邊3粒你嘅年紀唔算多
不過打600iu 係指每日嗎?
如果係就真係打得好高喎
咁樣有機會谷出黎嘅卵都唔靚


男爵府

積分: 9128

虎到金來勳章


10#
發表於 17-11-19 08:47 |只看該作者

回覆樓主:

比D鼓勵你
我係台灣做,都係卵小,抽得5粒,點知得3粒可以day2雪,到植入當天植入了2個,另一個無法自然生長,無埋。所以我只有植入果2粒,如果唔ok,都打算放棄,畢竟100000一次好貴,到最後我2粒都ok,而家懷有龍鳳bb 28week啦,所以千萬唔好放棄,心情要放鬆,慢慢行,做咩都要慢,無咩做就訓下床,bb會痴實你


大宅

積分: 4050


11#
發表於 17-11-19 10:42 |只看該作者

回覆樓主

我都係睇陳醫生
又係琴日放胎
我放兩個鮮胎
另有兩個可雪
好明白你既心情
但你仲年輕
一定能成功
我已超高高齡喇
今次齊齊中
加油


大宅

積分: 4050


12#
發表於 17-11-19 10:44 |只看該作者
cd20121103 發表於 17-11-18 20:45
等候過程,做多d令自己開心的事,

吃雞蛋,花膠,睇笑片,留意day 5至7是著床關鍵

請問day5-7
係計抽卵日定放胎日起計


複式洋房

積分: 125


13#
發表於 17-11-19 12:31 |只看該作者
Iamlam_lam 發表於 17-11-18 19:28
我26歲同c6結婚都有1年都未有bb, 係家計會都做過晒checkup, result 全部都normal。又試計body temp,又試用 ...

你系边间医院做的?仁安 还是?


洋房

積分: 80


14#
發表於 17-11-19 13:15 |只看該作者
回覆 candycakee 的帖子

我係2邊加埋得3粒。


洋房

積分: 80


15#
發表於 17-11-19 13:20 |只看該作者
回覆 chiling009 的帖子

恭喜你呀!!!呢幾日心理壓力真係會好大,
連去個大便,訓底起身都好怕。


洋房

積分: 80


16#
發表於 17-11-19 13:22 |只看該作者
回覆 lailai123 的帖子

你係咪都係30號去抽血就知結果?加油呀!!! 我地要齊齊bingo!!!!


大宅

積分: 4050


17#
發表於 17-11-19 13:24 |只看該作者
Iamlam_lam 發表於 17-11-19 13:22
回覆 lailai123 的帖子

你係咪都係30號去抽血就知結果?加油呀!!! 我地要齊齊bingo!!!!

我29/11驗血
因為我琴日係day 3
早你一日


子爵府

積分: 13781


18#
發表於 17-11-19 13:31 |只看該作者
Iamlam_lam 發表於 17-11-19 13:15
回覆 candycakee 的帖子

我係2邊加埋得3粒。

咁真係小左d
加油


洋房

積分: 80


19#
發表於 17-11-19 13:43 |只看該作者
回覆 lailai123 的帖子

加油呀,等你好消息!!!


洋房

積分: 80


20#
發表於 17-11-19 13:47 |只看該作者
回覆 lailai123 的帖子

呢幾日你有無啲特別既感覺?我係會有啲肚脹脹,好似都無咩感覺。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo