想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1212


1#
發表於 17-11-20 17:50 |只看該作者
同上未黎,看完中醫,說脈脈不似,但唔排除有孕,問我你諗住點,有咗會要囉!
又不像黎經期,食完唔得又要去看醫生!
仔就話我肚有bb.
唉!………………
轉中醫????


別墅

積分: 705


2#
發表於 17-11-20 18:11 |只看該作者

回覆樓主

有冇bb 你驗吓棒棒好喎


大宅

積分: 1212


3#
發表於 17-11-20 18:28 |只看該作者
milsleung912 發表於 17-11-20 18:11
有冇bb 你驗吓棒棒好喎

綠d沒反應,
因為餵人奶沒任何感覺,
沒了m前痛


男爵府

積分: 6415


4#
發表於 17-11-23 10:12 |只看該作者
Patriciapang 發表於 17-11-20 18:28
綠d沒反應,
因為餵人奶沒任何感覺,
沒了m前痛

驗捧啦


大宅

積分: 1212


5#
發表於 17-11-23 13:43 |只看該作者
laisausau 發表於 17-11-23 10:12
驗捧啦

兩星期前驗過,沒啦!
我嫲話叫陀盲眼,
我都不知道,
驗都沒,
順其自然


大宅

積分: 2335


6#
發表於 17-11-24 17:48 |只看該作者

回覆樓主

去抽血驗孕
最準

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo