想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 639


1#
發表於 17-11-27 12:24 |只看該作者
第1次做iui, 28號打破卵針,30號放精。請問各jm有咩要注意?由第3日開始食左5日藥,打左3支針,今天已經不用打,有D擔心D卵唔夠大 -.-"

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo