想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 940


1#
發表於 17-7-23 10:55 |只看該作者
有無jm知道,打左破卵針,係咪紅d會深粗?
因為本身醫生建議今晚先做,但剛才紅d已經好深粗,應該點做?


禁止訪問

積分: 1155


2#
發表於 17-7-23 15:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 940


3#
發表於 17-7-23 15:26 |只看該作者
Louisho1990 發表於 17-7-23 15:20
本帖最後由 Louisho1990 於 17-7-23 15:21 編輯

系會深粗,因為破卵針系hcg黎,綠d同驗孕棒都會有線, ...

哦…24至36個中,甘今早可能有機會已經排左今晚會晤會遲?


禁止訪問

積分: 1155


4#
發表於 17-7-23 16:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 419


5#
發表於 17-11-19 23:07 |只看該作者
Louisho1990 發表於 17-7-23 16:32
34-36小時,你計下幾時打,不過醫生叫得你幾時do佢會計左數,因為我唔肯定你劑量會唔會有影響,相信醫生, ...

深粗會持續幾耐?係咪會影響埋綠d有印?
我打左6日仲深粗緊,唔知應該幾時驗孕,廢事空歡喜一場


大宅

積分: 3400


6#
發表於 17-11-19 23:25 |只看該作者
ppll528 發表於 17-11-19 23:07
深粗會持續幾耐?係咪會影響埋綠d有印?
我打左6日仲深粗緊,唔知應該幾時驗孕,廢事空歡喜一場
...

差不多要10日先會代謝完


複式洋房

積分: 419


7#
發表於 17-11-19 23:34 |只看該作者
franchoi 發表於 17-11-19 23:25
差不多要10日先會代謝完

咁耐
唔該


大宅

積分: 1628


8#
發表於 17-11-20 19:59 |只看該作者
回覆 BYL310 的帖子

我係9號打針即晚做,你打完針到而家會唔會肚痛同胸痛?


男爵府

積分: 5834


9#
發表於 17-11-22 00:28 |只看該作者

回覆樓主

有d人話打完先識破,係咩意思?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo