論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4276


1#
發表於 22-4-3 21:59 |只看該作者
最近疫情咁嚴峻,工人放假。我無得say no。每個星期都開party,有10個人以上,當局有冇真係執法?

如果呢度有執法人員睇,我建議去金鐘的行人天橋睇下,嗰啲真係無人管。

另外星期日開完party,工人都帶食物返來。話星期一食,我又唔係無食物提供,想點。

我今日同工人講明,唔介意你出去。但唔好攞食物返來,除非疫情完全消失。

係咪我大驚小怪?
我無多個雪櫃俾工人。


大宅

積分: 1134


2#
發表於 22-4-4 16:09 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 amuroo 於 22-4-4 16:10 編輯

非常同情樓主。
我以前試過用兩門雪櫃要同姐姐分享雪櫃,頂唔順用返三門雪櫃。中間嗰個俾佢。塞唔落,唔關我事。

我冇俾姐姐出街。不過如果出街嘅話,帶回來嘅食物,只可以寄存指定地方。同埋我會提供大量火酒,噴灑東西表面,我係連膠袋,飯盒表面都會噴。

只可以要求她盡做好清潔,及寄存指定地方。希望見到地方細小,唔好不斷擴大,知難而退。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo