跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1382


1#
發表於 13-2-12 14:06 |只看該作者
剛剛生左個細佬,不過阿女有時會好錫佢,有時會話唔鐘意佢,點好?




大宅

積分: 1951


2#
發表於 13-2-13 20:49 |只看該作者

回覆:多左個細佬

我都係咁情況,成日同女女講:「媽咪錫你,你錫細佬,你唔錫細佬,媽咪唔錫你」。另外以弟弟名義送一份禮物比佢。話bb愛姐姐。




子爵府

積分: 10114


3#
發表於 13-2-20 13:42 |只看該作者
babyfat8 發表於 13-2-13 20:49
我都係咁情況,成日同女女講:「媽咪錫你,你錫細佬,你唔錫細佬,媽咪唔錫你」。另外以弟弟名義送一份禮物 ...
你唔錫細佬,媽咪唔錫你

我覺得呢句有問題 , 唔好咁講啦 !
我會同家姐講: 家姐好叻架 , 妳要教細佬 , 教佢玩 , 細佬好鍚家姐 , 妳都要鍚細佬......


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-3-19 12:04 |只看該作者

引用:剛剛生左個細佬,不過阿女有時會好錫佢,有

原帖由 magicyan 於 13-02-12 發表
剛剛生左個細佬,不過阿女有時會好錫佢,有時會話唔鐘意佢,點好?
我女直頭拎波打細佬,咬細佬手指,細佬大喊,激c我,我就大力咬反個女手指,佢喊,我就話佢知:你咬細佬,媽咪就咬你,你打細佬,媽咪就打你,你要錫細佬知唔知,果次之後,我女就錫細佬,無再咬佢打佢





大宅

積分: 1382


5#
發表於 13-3-19 14:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+magicyan+於+13-02-12+發表剛

原帖由 wingcrown 於 13-03-19 發表
我女直頭拎波打細佬,咬細佬手指,細佬大喊,激c我,我就大力咬反個女手指,佢喊,我就話佢知:你咬細佬,媽 ...
即係佢點對細佬就點對返佢?




珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-3-19 16:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wingcrown+於+13-03-19+發表

原帖由 magicyan 於 13-03-19 發表
即係佢點對細佬就點對返佢?
Yes !!!!同埋我錫細佬,我一定會錫埋個女,公平d




大宅

積分: 1428


7#
發表於 13-10-1 19:25 |只看該作者

回覆:多左個細佬

我個囡就由朝到晚攬著個細佬話:「仔仔,我好鍾意你呀!」




珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 13-10-2 17:41 |只看該作者
我個大仔一時時, 鐘意細佬時就真係好錫佢, 同細佬玩得好開心~

但當大仔心情唔好時,就真係唔理個細佬,仲會打佢.... 比我地見到就一定話, 我同佢講咁樣唔得,唔可以打細佬ga, 你地2個都係媽咪生既豬仔, 2個媽咪都錫, 如果邊個唔乖,打人,我就唔鍚...送比姨婆ga la~~ 咁大仔就會乖一陣lo

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo