跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4658


1#
發表於 13-9-17 15:26 |只看該作者
9月開始返n1, 開學一星期病左,好返幾日返學又病過,係咪個個一返學都會咁?




複式洋房

積分: 425


2#
發表於 13-9-17 17:44 |只看該作者

回覆:annafifi 的帖子

我果個都係,好肉痛,但無辦法!




大宅

積分: 4731


3#
發表於 13-9-17 22:27 |只看該作者
我女都係,個幾月病兩次,學校衛生還是同學傳染?


大宅

積分: 4658


4#
發表於 13-9-17 22:35 |只看該作者

引用:我女都係,個幾月病兩次,學校衛生還是同學

原帖由 maymail 於 13-09-17 發表
我女都係,個幾月病兩次,學校衛生還是同學傳染?
應該係同學傳染掛,點知係學校定同學?





大宅

積分: 2303


5#
發表於 13-9-19 11:34 |只看該作者
唉!我囡囡都係,未返學前囡囡算係少病嘅BB!


子爵府

積分: 11187

好媽媽勳章


6#
發表於 13-9-21 15:03 |只看該作者
我個女九個月大開始番育嬰院, 試過咳左三個月 不過番定左就好強架啦~ 佢呢一年都係病過兩次渣, 唔洗咁擔心, 抵抗力就係靠打菌得番黎

學校人多過屋企咁多, 自然會多菌D架啦~ 小朋友又友愛 口水同細菌互相分享呀嘛


大宅

積分: 3398


7#
發表於 13-9-30 22:27 |只看該作者

回覆:annafifi 的帖子

我仔都係,一來天氣轉啦,二來佢瘦又易病啲,無計,九月請左4日假了


大宅

積分: 2303


8#
發表於 13-10-7 13:42 |只看該作者
本帖最後由 ylcyvonne 於 13-10-7 13:44 編輯

好慘!囡囡又病咗一個多星期,8月中開學至今總共冇返三個星期有多,白交學費添!


大宅

積分: 4658


9#
發表於 13-10-7 14:44 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ylcyvonne+於+13-10-7+13:44+

原帖由 ylcyvonne 於 13-10-07 發表
本帖最後由 ylcyvonne 於 13-10-7 13:44 編輯

好慘!囡囡又病咗一個多星期,8月中開學至今總共冇返三個 ...
我果個都係,我心思思想退學,出年先返k1




大宅

積分: 2303


10#
發表於 13-10-7 18:58 |只看該作者
annafifi 發表於 13-10-7 14:44
我果個都係,我心思思想退學,出年先返k1

如果你個B讀緊嗰間幼兒園係你鍾意嘅!我怕你下年N2入唔番喎!


大宅

積分: 4658


11#
發表於 13-10-7 20:34 |只看該作者

引用:Quote:annafifi+發表於+13-10-7+14:44+我果

原帖由 ylcyvonne 於 13-10-07 發表
如果你個B讀緊嗰間幼兒園係你鍾意嘅!我怕你下年N2入唔番喎!
就係唔係我鐘意,出年點都會轉校,所以先諗住今年唔讀就算,大d抵抗力好d掛




男爵府

積分: 5272


12#
發表於 13-10-7 23:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ylcyvonne+於+13-10-07+發表

原帖由 annafifi 於 13-10-07 發表
就係唔係我鐘意,出年點都會轉校,所以先諗住今年唔讀就算,大d抵抗力好d掛



...
唔洗愁,k1 照病,我個仔好細個已經返嬰幼,個個星期病,依家n到依家無病過哈哈,有抗體了。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/Hj3Hp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 4658


13#
發表於 13-10-7 23:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+annafifi+於+13-10-07+發表就

原帖由 happygirlyuki 於 13-10-07 發表
唔洗愁,k1 照病,我個仔好細個已經返嬰幼,個個星期病,依家n到依家無病過哈哈,有抗體了。

...
我都預大女返k1會再黎過,但起碼到時我個細b都有歲幾,就算俾個家姐傳染都無宜家得5個月咁細




大宅

積分: 2303


14#
發表於 13-10-8 13:12 |只看該作者
annafifi 發表於 13-10-7 20:34
就係唔係我鐘意,出年點都會轉校,所以先諗住今年唔讀就算,大d抵抗力好d掛



...

點解唔鍾意?可以分享下嘛!


大宅

積分: 2303


15#
發表於 13-10-8 13:14 |只看該作者
happygirlyuki 發表於 13-10-7 23:06
唔洗愁,k1 照病,我個仔好細個已經返嬰幼,個個星期病,依家n到依家無病過哈哈,有抗體了。

...

唔知我個囡囡啲抗體幾時至有呢?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo