想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2051


1#
發表於 17-11-14 13:46 |只看該作者
點阿?依架紅d咩色?有無特別感覺?


大宅

積分: 3581


2#
發表於 17-11-14 15:57 |只看該作者

回覆樓主

有!今朝用棒驗有線。
myimage.jpg


大宅

積分: 2051


3#
發表於 17-11-14 16:45 |只看該作者
kakakabearbear 發表於 17-11-14 15:57
有!今朝用棒驗有線。

哇,恭喜!沾好孕


禁止訪問

積分: 52


4#
發表於 17-11-14 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1011


5#
發表於 17-11-14 18:31 |只看該作者
kakakabearbear 發表於 17-11-14 15:57
有!今朝用棒驗有線。

17號dd已經咁深色 恭喜呀
我都係17號dd 但應該冇咩機


別墅

積分: 638


6#
發表於 17-11-14 18:33 |只看該作者
恭喜🎉


大宅

積分: 2051


7#
發表於 17-11-14 18:41 |只看該作者
美露比 發表於 17-11-14 18:31
17號dd已經咁深色 恭喜呀
我都係17號dd 但應該冇咩機
有無KEEP住CHECK 紅D , 如果有的話我想知你紅D依咖咩色...我想比較下自己T_T


大宅

積分: 1011


8#
發表於 17-11-14 18:50 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-11-14 18:41
有無KEEP住CHECK 紅D , 如果有的話我想知你紅D依咖咩色...我想比較下自己T_T

我冇check呀 唔想失望 諗住等dd日先check


大宅

積分: 2051


9#
發表於 17-11-14 20:31 |只看該作者
美露比 發表於 17-11-14 18:50
我冇check呀 唔想失望 諗住等dd日先check

我有check住紅d阿,不過好淺色


大宅

積分: 1011


10#
發表於 17-11-14 20:42 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-11-14 20:31
我有check住紅d阿,不過好淺色

我之前check住又係食白果 所以都放棄了


大宅

積分: 3581


11#
發表於 17-11-14 21:41 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-11-14 18:41
有無KEEP住CHECK 紅D , 如果有的話我想知你紅D依咖咩色...我想比較下自己T_T

我今日day25,啱啱check紅d係深粗,仲深過對照線。
myimage.jpg


大宅

積分: 2051


12#
發表於 17-11-14 22:16 |只看該作者
kakakabearbear 發表於 17-11-14 21:41
我今日day25,啱啱check紅d係深粗,仲深過對照線。

哇!恭喜哂!有無驗綠d阿?


大宅

積分: 2051


13#
發表於 17-11-14 22:17 |只看該作者
kakakabearbear 發表於 17-11-14 21:41
我今日day25,啱啱check紅d係深粗,仲深過對照線。

請問您係排後25天?排後係幾多日?


大宅

積分: 3581


14#
發表於 17-11-14 22:48 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-11-14 22:17
請問您係排後25天?排後係幾多日?

我有用綠d,有淺線。
我1/11或2/11排卵,所以今日應該係排後12或13日。


大宅

積分: 2051


15#
發表於 17-11-14 23:39 |只看該作者
kakakabearbear 發表於 17-11-14 22:48
我有用綠d,有淺線。
我1/11或2/11排卵,所以今日應該係排後12或13日。

您就好啦甘快驗到,我可能遲左排5號先排


大宅

積分: 3581


16#
發表於 17-11-15 07:59 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-11-14 23:39
您就好啦甘快驗到,我可能遲左排5號先排

有機會,keep住check紅d。祝好孕。


大宅

積分: 2051


17#
發表於 17-11-15 09:28 |只看該作者
kakakabearbear 發表於 17-11-15 07:59
有機會,keep住check紅d。祝好孕。

希望啦,好心急想快啲有


大宅

積分: 1175


18#
發表於 17-11-15 10:01 |只看該作者
kakakabearbear 發表於 17-11-14 22:48
我有用綠d,有淺線。
我1/11或2/11排卵,所以今日應該係排後12或13日。

Jm恭喜哂!請問你排卵後十日有冇check過紅d? 幾時開始會深色架?我今日第十日紅d仲係得30%度 應該冇乜希望啦


大宅

積分: 2051


19#
發表於 17-11-15 10:09 |只看該作者
Hugmebaby 發表於 17-11-15 10:01
Jm恭喜哂!請問你排卵後十日有冇check過紅d? 幾時開始會深色架?我今日第十日紅d仲係得30%度 應該冇乜希望 ...

我排後8日,係咪無機
myimage.jpg


大宅

積分: 1175


20#
發表於 17-11-15 10:14 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-11-15 10:09
我排後8日,係咪無機

你第8日仲好早呀,第多兩日,有人話第10日開始加深。。但我今日第十日用10miu驗孕紙check都冇線。。希望听日有奇蹟出現啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo