立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2051
積分: 3581
kakakabearbear 發表於 17-11-14 15:57 有!今朝用棒驗有線。
禁止訪問
積分: 52
積分: 1011
別墅
積分: 638
美露比 發表於 17-11-14 18:31 17號dd已經咁深色 恭喜呀 我都係17號dd 但應該冇咩機
Wingyan.liu88 發表於 17-11-14 18:41 有無KEEP住CHECK 紅D , 如果有的話我想知你紅D依咖咩色...我想比較下自己T_T
美露比 發表於 17-11-14 18:50 我冇check呀 唔想失望 諗住等dd日先check
Wingyan.liu88 發表於 17-11-14 20:31 我有check住紅d阿,不過好淺色
kakakabearbear 發表於 17-11-14 21:41 我今日day25,啱啱check紅d係深粗,仲深過對照線。
Wingyan.liu88 發表於 17-11-14 22:17 請問您係排後25天?排後係幾多日?
kakakabearbear 發表於 17-11-14 22:48 我有用綠d,有淺線。 我1/11或2/11排卵,所以今日應該係排後12或13日。
Wingyan.liu88 發表於 17-11-14 23:39 您就好啦甘快驗到,我可能遲左排5號先排
kakakabearbear 發表於 17-11-15 07:59 有機會,keep住check紅d。祝好孕。
積分: 1175
Hugmebaby 發表於 17-11-15 10:01 Jm恭喜哂!請問你排卵後十日有冇check過紅d? 幾時開始會深色架?我今日第十日紅d仲係得30%度 應該冇乜希望 ...
Wingyan.liu88 發表於 17-11-15 10:09 我排後8日,係咪無機
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy