想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


洋房

積分: 53


1#
發表於 17-11-16 00:55 |只看該作者
講得有少少仔細同露骨,唔好意思(emoji)(emoji)

我同老公依家全力造人
12號應該排卵期,我就10號晚ml
之後到15號(琴晚)再ml
Ml過程覺得有少少乾
同埋老公每一下都令我有啲唔舒服
感覺係陰道好淺
佢下下都頂住我咁
(之前無呢個感覺)
完左之後
我用紙巾抹下體,老公嘅精液某啲位係有血色
即係唔係所有精液都係血色,而係一灘入面有幾個地方有輕微血色
到今日,我流返出黎嘅分泌都係血色
又未至於係流血咁樣,而係好似流啡咁,或者似平時月經收尾嘅啡色。

想請問我依家係咪唔應該再ml住
同埋依家驗孕係咪都唔會驗到(emoji)
我有無需要睇醫生?



另外一個問題,有無媽媽係中左hpv其中一個高危病毒,只做左抹片check到,未排到我做陰道鏡,會唔會影響懷孕同埋影響bb?


感謝jm解答(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


別墅

積分: 627


2#
發表於 17-11-16 01:34 |只看該作者
貓奴婢 發表於 17-11-16 00:55
講得有少少仔細同露骨,唔好意思(emoji)(emoji)

我同老公依家全力造人

我以前都好似你甘 睇醫生原來有瘜肉


洋房

積分: 53


3#
發表於 17-11-16 14:56 |只看該作者
kathymo 發表於 17-11-16 01:34
我以前都好似你甘 睇醫生原來有瘜肉

多謝你解答


別墅

積分: 743


4#
發表於 17-11-16 14:58 |只看該作者
快D去睇醫生問下, 女醫生好D


洋房

積分: 53


5#
發表於 17-11-16 18:45 |只看該作者
kvbaby2015 發表於 17-11-16 14:58
快D去睇醫生問下, 女醫生好D

知道,我今日請唔到sick leave,聽日即去


大宅

積分: 2074


6#
發表於 17-11-16 19:46 |只看該作者

回覆樓主

我中左高危hpv, 好幸運做左陰道鏡後發現算第一期,唔洗做任何野,只係要觀察。

醫生叫我可以再試懷孕,不過要定期每6個月檢查,如果一路keep住有,就要做個laser手術cut走壞既子宮頸,怕會變cancer. 到真係要做laser, 咁就要停工6個月。

如果你check到係二期或以上,就要立刻處理,如果唔係懷孕其間佢惡化,可能影響你同bb架!

你快d去check下啦!


洋房

積分: 53


7#
發表於 17-11-17 15:13 |只看該作者
kevama 發表於 17-11-16 19:46
我中左高危hpv, 好幸運做左陰道鏡後發現算第一期,唔洗做任何野,只係要觀察。

醫生叫我可以再試懷孕,不 ...

政府排到我1月啊~~


大宅

積分: 2806


8#
發表於 17-11-17 16:52 |只看該作者
邊度可以check有冇HPV病毒呀?THX


侯爵府

積分: 21275


9#
發表於 17-11-17 17:25 |只看該作者
iuma 發表於 17-11-17 16:52
邊度可以check有冇HPV病毒呀?THX

做抹片就可以!


大宅

積分: 1278


10#
發表於 17-11-17 17:26 |只看該作者
kathymo 發表於 17-11-16 01:34
我以前都好似你甘 睇醫生原來有瘜肉

我都係咁, 不如你搵婦科醫生檢查下


大宅

積分: 2074


11#
發表於 17-11-17 19:44 |只看該作者
iuma 發表於 17-11-17 16:52
邊度可以check有冇HPV病毒呀?THX

要抽血驗,抹片只可以check 到已經由hpv病毒引致既病徵。抹片無事未必身體無hpv病毒


大宅

積分: 2074


12#
發表於 17-11-17 19:45 |只看該作者
貓奴婢 發表於 17-11-17 15:13
政府排到我1月啊~~

其實可以負擔到就快d去check,唔好等政府,因為始終都係會引致cancer既病毒


別墅

積分: 627


13#
發表於 17-11-17 23:24 |只看該作者
DetDog 發表於 17-11-17 17:26
我都係咁, 不如你搵婦科醫生檢查下

我2年前割左了

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo