立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3452
積分: 3400
breadmother 發表於 17-11-17 17:30 九月時C9 形態洗清前得2, 係度有人介紹食茄紅素,(emoji)皇素,加埋睇姜醫師,今次再驗形態得1 仲要向前游 ...
franchoi 發表於 17-11-17 18:35 壓力大, 肝唔好, 形態就唔好。 一星期要做2次, 先可以清曬啲唔郁既精。
breadmother 發表於 17-11-17 18:36 二個月
franchoi 發表於 17-11-17 18:40 三個月驗一次好啲。 同埋, 就算唔想做, 都可以diy或者你用手幫佢。
franchoi 發表於 17-11-17 20:07 啲舊貨可能太多,你要再勤力啲
breadmother 發表於 17-11-17 19:26 今次驗之前其實四日前先diy 過。所以今次驗果d只是四日
breadmother 發表於 17-11-17 20:09 我想問m 緊或者排完卵其實做都冇用咁都要繼續做?
franchoi 發表於 17-11-17 20:19 咁你地係夫妻, 你地唔係做人既機器嘛。 m來可以用手, 或者停一個星期。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy