想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3452


1#
發表於 17-11-17 17:30 |只看該作者
九月時C9 形態洗清前得2, 係度有人介紹食茄紅素,(emoji)皇素,加埋睇姜醫師,今次再驗形態得1 仲要向前游及原地擺動都唔合格,我都唔知點解,究竟應該點做好?


大宅

積分: 3400


2#
發表於 17-11-17 18:35 |只看該作者
breadmother 發表於 17-11-17 17:30
九月時C9 形態洗清前得2, 係度有人介紹食茄紅素,(emoji)皇素,加埋睇姜醫師,今次再驗形態得1 仲要向前游 ...

壓力大, 肝唔好, 形態就唔好。

一星期要做2次, 先可以清曬啲唔郁既精。

精子要三四個月先會生產出來, 你睇個中醫睇左幾耐?


大宅

積分: 3452


3#
發表於 17-11-17 18:36 |只看該作者
franchoi 發表於 17-11-17 18:35
壓力大, 肝唔好, 形態就唔好。

一星期要做2次, 先可以清曬啲唔郁既精。

二個月


大宅

積分: 3400


4#
發表於 17-11-17 18:40 |只看該作者
breadmother 發表於 17-11-17 18:36
二個月

三個月驗一次好啲。

同埋, 就算唔想做, 都可以diy或者你用手幫佢。

排走啲唔郁既, 老化既jj


大宅

積分: 3452


5#
發表於 17-11-17 19:26 |只看該作者
franchoi 發表於 17-11-17 18:40
三個月驗一次好啲。

同埋, 就算唔想做, 都可以diy或者你用手幫佢。

今次驗之前其實四日前先diy 過。所以今次驗果d只是四日


大宅

積分: 3400


6#
發表於 17-11-17 20:07 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 franchoi 於 17-11-17 20:07 編輯

啲舊貨可能太多,你要再勤力啲


大宅

積分: 3452


7#
發表於 17-11-17 20:09 |只看該作者
franchoi 發表於 17-11-17 20:07
啲舊貨可能太多,你要再勤力啲

我想問m 緊或者排完卵其實做都冇用咁都要繼續做?


大宅

積分: 3400


8#
發表於 17-11-17 20:09 |只看該作者
breadmother 發表於 17-11-17 19:26
今次驗之前其實四日前先diy 過。所以今次驗果d只是四日

同埋, 你兩公婆去做啲太陽底下的活動,,有好大既幫助。


大宅

積分: 3400


9#
發表於 17-11-17 20:19 |只看該作者
breadmother 發表於 17-11-17 20:09
我想問m 緊或者排完卵其實做都冇用咁都要繼續做?

咁你地係夫妻, 你地唔係做人既機器嘛。

m來可以用手, 或者停一個星期。

其實你睇醫生, 醫生係假設你一星期最少2次架, 只不過啲醫生廢事問咋。 如果唔信, 你下次同醫生討論下。

同埋, 男人正常都咸濕既, 呢啲係荷爾蒙既問題, 如果佢一星期都無興趣搞返兩次, 咁佢真係要調下個肝腎啦, 因為肝腎唔好, 先會令佢日日眼瞓, 好攰, 唔想do


大宅

積分: 3452


10#
發表於 17-11-17 20:21 |只看該作者
franchoi 發表於 17-11-17 20:19
咁你地係夫妻, 你地唔係做人既機器嘛。

m來可以用手, 或者停一個星期。

本帖最後由 breadmother 於 17-11-17 20:54 編輯

就是因為夫妻m 來又怎會搞呢!
排卵後又唔知中唔中驚再搞影響個胎,中醫又叫唔好,咁都唔知點


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo