想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1381


1#
發表於 17-8-6 22:38 |只看該作者
本帖最後由 aooiwong 於 17-8-6 22:43 編輯

本帖最後由 aooiwong 於 17-8-6 22:40 編輯

本帖最後由 aooiwong 於 17-8-6 22:39 編輯

青春期開始已經有荷爾蒙失調問題,
直到而家三十幾歲,
仍然係咁,
西醫一定係叫我食避孕藥調經,
但我真係想要BB,唔想再食藥,
換來一句「咁你自己揀,想要經期定BB喇」。

經期成日都好亂,一係就唔黎,
一亂就可以流足40日都唔停,
最長係流左兩個半月。。

五月無黎,
六月流左20日先停,
七月中黎到而家、流左22日喇,
仍然未有停嘅跡象,
日日都咁流,
開始好無奈,
每次去厠所,
一除褲見到啲血就好想喊。

有睇中醫調理,
佢都唔建議我食西藥,
六月一停左我就搵佢調理,
針左個半月,好似仲差左,
日日鮮血流不停。。

打去啲婦科醫生度問,
好想照下入面係咪有問題,
我真係好擔心奶擔心。
啲姑娘話一句流緊血做唔到檢查喎,
唔比我約。。
另一間就話約到下月中先有位睇。。

另一半就話我咁心急做咩?
愈心煩,荷爾蒙就愈亂,
成日轉醫生仲衰。。
講就容易啦,流血果個唔係佢,
緊係講得輕鬆架!

我到底可以點做?

只係想有BB,
試左兩年幾都係食白果,
可以唔心急嗎??
Ivf 要排到2019年先見醫生,
到時都已經係高齡。


別墅

積分: 911


2#
發表於 17-8-6 22:40 |只看該作者

回覆樓主

中醫睇左幾耐?
中醫慢調,無咁快見到效果。
如果幾個月都未有改善,可能同個醫師唔夾,可以轉第二個醫師試下!加油


大宅

積分: 1381


3#
發表於 17-8-6 22:42 |只看該作者
微笑女 發表於 17-8-6 22:40
中醫睇左幾耐?
中醫慢調,無咁快見到效果。
如果幾個月都未有改善,可能同個醫師唔夾,可以轉第二個醫師試 ...

中醫睇左個半月,
每星期都去針灸,
但而家開始有點氣餒。。。


別墅

積分: 911


4#
發表於 17-8-6 22:44 |只看該作者
aooiwong 發表於 17-8-6 22:42
中醫睇左個半月,
每星期都去針灸,
但而家開始有點氣餒。。。

中醫係慢調架,比啲時間啦。
唔好咁心急,會影響心情。心情會影響荷爾蒙!留意下中醫有無進展先,睇下夾唔夾


珍珠宮

積分: 31726


5#
發表於 17-11-13 02:24 |只看該作者
aooiwong 發表於 17-8-6 22:38
本帖最後由 aooiwong 於 17-8-6 22:40 編輯

本帖最後由 aooiwong 於 17-8-6 22:39 編輯

你轉第個婦科,我個係,有事,有血都照架


複式洋房

積分: 293


6#
發表於 17-11-13 04:40 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 babybabybaby123 於 17-11-13 04:42 編輯

你的情況聽落去似係無排卵性月經(請找醫生確定),因為身體唔識排卵,所以每個月的雌激素沒有規律的高低,子宮就會一直出血。


如果樓主除了hormone問題外沒有其他問題(例如輸卵管阻塞)的話,其實未必要做ivf/iui。找醫生幫你make an artificial cycle可能都ok, 即係cycle day 5開始食排卵藥加破卵針再跟醫生指定日子dodo。


禁止訪問

積分: 223


7#
發表於 17-11-13 10:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31726


8#
發表於 17-11-15 15:42 |只看該作者
aooiwong 發表於 17-8-6 22:38
本帖最後由 aooiwong 於 17-8-6 22:40 編輯

本帖最後由 aooiwong 於 17-8-6 22:39 編輯

樓主,搞店未


大宅

積分: 1381


9#
發表於 17-11-15 21:42 |只看該作者
babybabybaby123 發表於 17-11-13 04:40
你的情況聽落去似係無排卵性月經(請找醫生確定),因為身體唔識排卵,所以每個月的雌激素沒有規律的高低,子 ...

我十月中睇左婦科醫生,佢同你講嘅一樣!
唔知係咪根本就無排卵,所以荷爾蒙咁亂,

照左超聲波,話雖然都流左差唔多兩個月血,
但個內膜似乎仲係好厚,估計兩星期內會有幾日流量多嘅日子,果啲先係真正嘅經期。

佢今次開左排卵藥比我,
一來可以試下調經,睇下可唔可以調整返個經期。
二來佢知我排緊不育科,
與其齋等,不如試下食藥先。
同埋佢比左張紙我叫我每朝量體溫。

醫生叫我似乎多多地嘅第二日,食第一粒排卵藥,
連食五日,睇下啲血停唔停。

十月廿幾號時我食完五日藥,又真係喺第七日終於停左喇!

佢開左兩排比我,
話下一次又係來經第二日開第一粒黎食。
咁我十月止左血後,
隔左17日,今日15/11 又來經了,
即係明天要開第一粒食。。。

醫生話開藥後要返去照下,
我唔知要照咩,打去問姑娘食左藥要幾時照,
姑娘話開第一粒藥後嘅第22日返去照,
我都未到第22日就來經了,
點照呀

明天打去問下先

我而家唔敢睇中醫喇,
費事又亂左啲荷爾蒙。。




別墅

積分: 989


10#
發表於 17-11-15 23:17 |只看該作者
aooiwong 發表於 17-8-6 22:38
本帖最後由 aooiwong 於 17-8-6 22:40 編輯

本帖最後由 aooiwong 於 17-8-6 22:39 編輯

我同你問題完全一樣,18丶19歲開始驗晒所有野都唔知點解d血流唔停,食咗12年避孕藥調經,到結婚先停藥,一停藥頭1、2個月正常,第3個月又係流唔停,睇中醫食咗2次左右就解決咗,只係周期有d長,33-50日不等,可惜果位中醫退休冇得再睇,我而家仲有睇中醫tune緊個cycle,不過已經維持咗2個月29日。

不過我都考慮IVF,因為都試咗年半有多,咁嘅cycle真係有d麻煩。。

唔好灰心,加油!


大宅

積分: 1381


11#
發表於 17-11-15 23:34 |只看該作者
441975 發表於 17-11-15 23:17
我同你問題完全一樣,18丶19歲開始驗晒所有野都唔知點解d血流唔停,食咗12年避孕藥調經,到結婚先停藥,一 ...

其實我十幾歲開始睇瑪麗婦科,
睇到而家都接近廿年,
佢地都係開避孕藥比我調經,唉。
我明白食左會對身體唔好,
但唔食又會流血不止,真係好煩。

輾轉間都曾經轉過去睇三個不同嘅私家醫生,
佢地都唔贊成開避孕藥食,
一個就話唔使食藥,由佢流到停;
一個就開止血藥;
今次呢個就開排卵藥。。

我愈來愈接近高齡喇,
壓力亦都愈來愈大,
睇住身邊嘅朋友一個接一個生 B.B.,
我個心就更加著急><


複式洋房

積分: 293


12#
發表於 17-11-16 23:29 |只看該作者
aooiwong 發表於 17-11-15 21:42
我十月中睇左婦科醫生,佢同你講嘅一樣!
唔知係咪根本就無排卵,所以荷爾蒙咁亂,

我唔肯定中醫有冇用,但決定跟西醫的話都係停左中藥好d。

食排卵藥係幫你的卵泡變大,同時間雌激素會升高令你的子宮內膜唔再流血。如果你咁快17日又出血應該係因為卵泡變大後你自己唔識排卵,所以雌激素又跌番落去繼續出血。

如果而家想要bb 的話,最好叫醫生比你食排卵藥同時monitor住卵泡,夠大就同你打破卵針,再跟醫生指定日子dodo。打完破卵針之後雌激素會下降,但孕激素會上升幫你繼續穩定子宮內膜供胚胎著床,大約十四日後如果冇受孕就會再黎m。

西醫對這些hormone亂問題沒有根治方法,只能一直食藥控制。以上monitor cycle的方法要成日返去睇醫生,所以想生bb 才需要這樣做。暫不想要bb 的話就只能食避孕藥or 唔理佢(反正唔流太多的話不會harmful)。


複式洋房

積分: 293


13#
發表於 17-11-16 23:31 |只看該作者
aooiwong 發表於 17-11-15 21:42
我十月中睇左婦科醫生,佢同你講嘅一樣!
唔知係咪根本就無排卵,所以荷爾蒙咁亂,

當然monitor cycle係冇其他功能性問題(例如塞輸卵管)先work。

如果有其他問題就可能要疊埋心水做ivf。


大宅

積分: 1381


14#
發表於 17-11-17 08:57 |只看該作者
babybabybaby123 發表於 17-11-16 23:31
當然monitor cycle係冇其他功能性問題(例如塞輸卵管)先work。

如果有其他問題就可能要疊埋心水做ivf。

多謝你咁詳細嘅資訊呀!

我之前都有照過輸卵管,
左邊唔通塞左,
但果陣醫生話可能太緊張,
都會照得唔清,
所以叫我如果想再照多次,就要忍下痛先再去。

而家呢個婦科醫生,佢知我排緊不育,
覺得與其白等,不如試下食藥。
今次來經嘅量仲要係多血塊,
終於係一次正常嘅月經量,
反而開心返,因為呢幾個月都係流啡,
幾滴幾滴咁,拖足咁多個月都唔識停。

昨晚係經期第二日,
開左第一粒藥,
要再努力下喇。。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo