亦問過胚胎專家,問有朱瘤有咩影響,佢答我朱瘤在卵巢上,於抽卵時,有時會阻左抽卵,就算抽到形狀會橢圓型的即質素不佳,因為朱瘤壓著卵巢,有時亦會有朱瘤組織痴著。我雖然兩次手術,但第二次做得好,沒有大傷卵巢,都抽到卵子。如果唔處理先,可能你要冒一個風險,就係如有左,粒瘤有機會跟著大,會令你更擔心,另外,正常子宮,做ivf都未必一次成功,如果再加埋其他顧慮,ivf條路會更大壓力。當然好多jm都有朱瘤,ivf都一次成功。聽多啲醫生意見係最好,我地無專業知識,只係靠自己去撞版得出的結果話到比你聽,而且個個性質唔同,好難有最合適的答案。