立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 499
大宅
積分: 2051
禁止訪問
積分: 366
Wingyan.liu88 發表於 17-11-9 09:44 應該未
oliviaon 發表於 17-11-9 17:38 未呀...
積分: 500
Chingluk911 發表於 17-11-12 11:04 點解日日驗都係無加深過,重係同一隻色
qqicq 發表於 17-11-12 12:10 唔好咁緊張,放鬆
Chingluk911 發表於 17-11-12 13:44 係咪因為經期唔準,所以未咁快? 同埋我係用早上第一次尿
qqicq 發表於 17-11-12 21:16 有時緊張都會影響排卵
男爵府
積分: 7372
積分: 1309
Chingluk911 發表於 17-11-9 08:20 想問排了還是未排?經期唔準,但上月紅d條線都可以去到好深色
chelaulau 發表於 17-11-13 13:45 你有冇卵巢多囊? 我一邊多囊一邊正常 多囊嗰邊排卵都係同你差唔多, 唔深唔淺
Chingluk911 發表於 17-11-13 16:05 我無去check過ar,所以唔知(emoji)(emoji)邊到可以睇 ?
chelaulau 發表於 17-11-13 16:07 我睇婦科照陰超, 醫生估係. 最後留院做磁力共振就 confirm 我唔正常嗰邊嘅 cycle 都係時深時淺, 不過深極 ...
Chingluk911 發表於 17-11-13 16:15 如果要睇,要點同e生講嫁?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy