想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 499


1#
發表於 17-11-9 08:20 |只看該作者
想問排了還是未排?經期唔準,但上月紅d條線都可以去到好深色
myimage.jpg
myimage.jpg


大宅

積分: 2051


2#
發表於 17-11-9 09:44 |只看該作者

回覆樓主

應該未


禁止訪問

積分: 366


3#
發表於 17-11-9 17:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 499


4#
發表於 17-11-9 21:42 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-11-9 09:44
應該未

謝謝你


複式洋房

積分: 499


5#
發表於 17-11-9 21:43 |只看該作者
oliviaon 發表於 17-11-9 17:38
未呀...

唔該哂


複式洋房

積分: 499


6#
發表於 17-11-12 11:04 |只看該作者

回覆樓主

點解日日驗都係無加深過,重係同一隻色
myimage.jpg


複式洋房

積分: 500


7#
發表於 17-11-12 12:10 |只看該作者
Chingluk911 發表於 17-11-12 11:04
點解日日驗都係無加深過,重係同一隻色

唔好咁緊張,放鬆


複式洋房

積分: 499


8#
發表於 17-11-12 13:44 |只看該作者
qqicq 發表於 17-11-12 12:10
唔好咁緊張,放鬆

係咪因為經期唔準,所以未咁快?
同埋我係用早上第一次尿


複式洋房

積分: 500


9#
發表於 17-11-12 21:16 |只看該作者
Chingluk911 發表於 17-11-12 13:44
係咪因為經期唔準,所以未咁快?
同埋我係用早上第一次尿

有時緊張都會影響排卵


複式洋房

積分: 499


10#
發表於 17-11-12 22:09 |只看該作者
qqicq 發表於 17-11-12 21:16
有時緊張都會影響排卵

好,明白,唔該哂,盡量放鬆下心情先?哈哈


男爵府

積分: 7372


11#
發表於 17-11-13 13:02 |只看該作者
Chingluk911 發表於 17-11-12 13:44
係咪因為經期唔準,所以未咁快?
同埋我係用早上第一次尿

説明書叫唔好晨尿


大宅

積分: 1309


12#
發表於 17-11-13 13:45 |只看該作者
Chingluk911 發表於 17-11-9 08:20
想問排了還是未排?經期唔準,但上月紅d條線都可以去到好深色

你有冇卵巢多囊?
我一邊多囊一邊正常
多囊嗰邊排卵都係同你差唔多, 唔深唔淺
正常嗰邊就明顯深粗
經期都係唔準


複式洋房

積分: 499


13#
發表於 17-11-13 16:05 |只看該作者
chelaulau 發表於 17-11-13 13:45
你有冇卵巢多囊?
我一邊多囊一邊正常
多囊嗰邊排卵都係同你差唔多, 唔深唔淺

我無去check過ar,所以唔知(emoji)(emoji)邊到可以睇 ?


大宅

積分: 1309


14#
發表於 17-11-13 16:07 |只看該作者
Chingluk911 發表於 17-11-13 16:05
我無去check過ar,所以唔知(emoji)(emoji)邊到可以睇 ?

我睇婦科照陰超, 醫生估係. 最後留院做磁力共振就 confirm

我唔正常嗰邊嘅 cycle 都係時深時淺, 不過深極都唔會同 control 一樣咁深色

但係正常嗰邊嘅 cycle 就好明顯深粗


複式洋房

積分: 499


15#
發表於 17-11-13 16:11 |只看該作者
chelaulau 發表於 17-11-13 16:07
我睇婦科照陰超, 醫生估係. 最後留院做磁力共振就 confirm

我唔正常嗰邊嘅 cycle 都係時深時淺, 不過深極 ...

搞到完全唔知邊一日先做功課,睇黎今月食白果


複式洋房

積分: 499


16#
發表於 17-11-13 16:15 |只看該作者
chelaulau 發表於 17-11-13 16:07
我睇婦科照陰超, 醫生估係. 最後留院做磁力共振就 confirm

我唔正常嗰邊嘅 cycle 都係時深時淺, 不過深極 ...

如果要睇,要點同e生講嫁?


大宅

積分: 1309


17#
發表於 17-11-13 16:31 |只看該作者
Chingluk911 發表於 17-11-13 16:15
如果要睇,要點同e生講嫁?

其實我嗰陣係因為週期唔準同埋成日無啦啦流啲啡紅野所以先去睇醫生

你週期唔準 / 亂 / 搵唔到排卵日都可以去睇醫生叫佢照下


複式洋房

積分: 499


18#
發表於 17-11-17 00:12 |只看該作者

回覆樓主

係咪準備排?定係已排?不過剩係琴日交左功課,呢幾日重病緊,黎緊都交唔到功課,唔知會唔會有機會中呢?
myimage.jpg
myimage.jpg


複式洋房

積分: 499


19#
發表於 17-11-17 10:55 |只看該作者

回覆樓主

up

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo