想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 883


1#
發表於 17-11-14 17:10 |只看該作者
昨晚發夢流出好多血,仲有好多血塊,可能今次又要失望了
我上網睇過夢到咁樣,多數化學或流產


別墅

積分: 930


2#
發表於 17-11-14 17:39 |只看該作者
Kit1004 發表於 17-11-14 17:10
昨晚發夢流出好多血,仲有好多血塊,可能今次又要失望了
我上網睇過夢到咁樣,多數化學或流產
...

又唔好咁灰既~未必一定係架


別墅

積分: 883


3#
發表於 17-11-14 19:33 |只看該作者
poyilam 發表於 17-11-14 17:39
又唔好咁灰既~未必一定係架

多謝你我都係覺得發夢既嘢唔好信,因為我都有睇到寫話夢見經血係吉兆,我想睇下有冇jm都試過發夢月經來呢?


大宅

積分: 1581


4#
發表於 17-11-14 22:19 |只看該作者
Kit1004 發表於 17-11-14 17:10
昨晚發夢流出好多血,仲有好多血塊,可能今次又要失望了
我上網睇過夢到咁樣,多數化學或流產
...

我朋友上月發夢夢見我有 BB,點知今個月我懷孕。


別墅

積分: 663


5#
發表於 17-11-15 22:09 |只看該作者
hayman272 發表於 17-11-14 22:19
我朋友上月發夢夢見我有 BB,點知今個月我懷孕。

我自己有囡囡前,兩個月也曾經夢見過自己有一家三口


別墅

積分: 761


6#
發表於 17-11-16 00:26 |只看該作者
Kit1004 發表於 17-11-14 17:10
昨晚發夢流出好多血,仲有好多血塊,可能今次又要失望了
我上網睇過夢到咁樣,多數化學或流產
...

我也剛驗到,但昨晚也跟你一樣,流了很血,也有大大血塊喔(emoji)(emoji)

但人地話講出來既夢就不會成真,所以我要係度講出來(emoji)


大宅

積分: 1370


7#
發表於 17-11-16 09:37 |只看該作者

回覆樓主

發夢唔可以當真

不過我等bingo時夢到自己黎m
起身好唔開心 諗住驗枝綠d俾自己死心
點知 2條線呀


別墅

積分: 883


8#
發表於 17-11-16 16:47 |只看該作者
Ling0809 發表於 17-11-16 00:26
我也剛驗到,但昨晚也跟你一樣,流了很血,也有大大血塊喔(emoji)(emoji)

但人地話講出來既夢就不會成真 ...

恭喜你呀我應該唔中奬啦,今日排後第9日,體溫冇特別高,又冇分泌物


別墅

積分: 883


9#
發表於 17-11-16 16:47 |只看該作者
esssss 發表於 17-11-16 09:37
發夢唔可以當真

不過我等bingo時夢到自己黎m

恭喜你呀我應該唔中奬啦,今日排後第9日,體溫冇特別高,又冇分泌物


大宅

積分: 3436


10#
發表於 17-11-16 16:58 |只看該作者
me too 我琴晚都發夢流左好多血呀, 而家等bingo中, 希望有好消息啦


別墅

積分: 883


11#
發表於 17-11-16 17:38 |只看該作者
kimchi0328 發表於 17-11-16 16:58
me too 我琴晚都發夢流左好多血呀, 而家等bingo中, 希望有好消息啦

係咪真係太緊張呢?每個月都係咁真辛苦


大宅

積分: 3436


12#
發表於 17-11-17 12:17 |只看該作者
回覆 Kit1004 的帖子

可能你成日諗住, 但我第一次發流血夢乍


別墅

積分: 883


13#
發表於 17-11-17 12:37 |只看該作者
kimchi0328 發表於 17-11-17 12:17
回覆 Kit1004 的帖子

可能你成日諗住, 但我第一次發流血夢乍

我唔係個月都發流血夢,我意思係每個月等bingo好辛苦


大宅

積分: 3436


14#
發表於 17-11-17 14:24 |只看該作者
回覆 Kit1004 的帖子

我當然明白你, 個個月都失敗, 一黎M就好唔開心

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo