想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9918


1#
發表於 17-11-15 11:50 |只看該作者
本帖最後由 jarjarjar 於 17-11-15 21:08 編輯

本帖最後由 jarjarjar 於 17-11-15 11:51 編輯

今日已經dd+6拉6d自dd起就一直有個淺印,我已經不抱bingo嘅希望了,亦知道應該係化學,但點解甘耐都未出血嘅,好驚個子宮會唔會耐排唔出會發炎架,亦好驚會唔會係宮外孕吖,有冇人教我點做

Ps 請問我呢種情況直接去急診室睇可以嗎?我真係諗唔到除左急症室有機會幫我做詳細檢查,仲不咩地方可以幫到我


myimage.jpg


大宅

積分: 2262


2#
發表於 17-11-15 12:55 |只看該作者
jarjarjar 發表於 17-11-15 11:50
今日已經dd+6拉6d自dd起就一直有個淺印,我已經不抱bingo嘅希望了,亦知道應該係化學,但點解甘耐 ...

又真系比之前淺左,你不如去睇下醫生安心d.


男爵府

積分: 9918


3#
發表於 17-11-15 21:08 |只看該作者
有人解答一下我嗎


大宅

積分: 1330


4#
發表於 17-11-15 21:20 |只看該作者
我第一次化學,dd+4 見鮮血,第2次就dd+10!


男爵府

積分: 9918


5#
發表於 17-11-15 21:43 |只看該作者
rwkk 發表於 17-11-15 21:20
我第一次化學,dd+4 見鮮血,第2次就dd+10!

請問before流血前會唔會有其他唔舒服嘅症狀架,腰會痛嗎?


大宅

積分: 1212


6#
發表於 17-11-15 21:54 |只看該作者
jarjarjar 發表於 17-11-15 21:43
請問before流血前會唔會有其他唔舒服嘅症狀架,腰會痛嗎?

化學好像沒野做,等黎m


侯爵府

積分: 21950


7#
發表於 17-11-15 21:55 |只看該作者
jarjarjar 發表於 17-11-15 21:43
請問before流血前會唔會有其他唔舒服嘅症狀架,腰會痛嗎?

我無,我dd+6 化學,但化學個日勁痛


大宅

積分: 1309


8#
發表於 17-11-16 15:56 |只看該作者
freshrose 發表於 17-11-15 21:55
我無,我dd+6 化學,但化學個日勁痛

請問你平時週期準唔準? 化學後幾耐再次排卵?

我化學後27日仲未排卵 / 再來 M..


男爵府

積分: 9918


9#
發表於 17-11-17 11:29 |只看該作者
今日dd+8終於黎m了,琴晚紅d勁淺,6d冇色,今日黎m安心晒,再努力吧

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo