想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1212


1#
發表於 17-11-16 18:41 |只看該作者
我經期週期是35-51日,而家都未黎,驗孕又白板,知道西醫都知醫生都叫等…
唉!…


大宅

積分: 4039


2#
發表於 17-11-16 23:30 |只看該作者
Patriciapang 發表於 17-11-16 18:41
我經期週期是35-51日,而家都未黎,驗孕又白板,知道西醫都知醫生都叫等…
唉!…
...

無錯,其實。。。真係明白睇左都係先叫等。。。等到有。。。。。。所以好似唔睇都無分別……

而且有時係個個月唔同。。。唔同情況又係等。。。。。

要積極啲都係可能會俾啲藥嘅但都係要先等呢一次先………


只希望能真正放鬆,真正平常心………

祝願妳如願以償。


大宅

積分: 1212


3#
發表於 17-11-16 23:44 |只看該作者
海綿仔 發表於 17-11-16 23:30
無錯,其實。。。真係明白睇左都係先叫等。。。等到有。。。。。。所以好似唔睇都無分別……

而且有時係 ...

平時驗到沒第日都黎咗,而家咁,都唔知點好,明知開藥都是等


大宅

積分: 4039


4#
發表於 17-11-16 23:49 |只看該作者
Patriciapang 發表於 17-11-16 23:44
平時驗到沒第日都黎咗,而家咁,都唔知點好,明知開藥都是等

exactly~~~

之前都係以為中左,一驗過1、2日就來

今次真係灰,驗左無,但仲未來……
等多十日後都未有,我都有個諗法係,一驗就來 m,不如驗啦!等佢快啲來!

覺得好顛呀


大宅

積分: 1212


5#
發表於 17-11-17 00:22 |只看該作者
海綿仔 發表於 17-11-16 23:49
exactly~~~

之前都係以為中左,一驗過1、2日就來

是,煩爆 !最煩大寶開始勁黏人,同倒退行為,老師話辛苦你,佢們爭飽就會正常


大宅

積分: 1212


6#
發表於 17-11-17 01:24 |只看該作者
Patriciapang 發表於 17-11-17 00:22
是,煩爆 !最煩大寶開始勁黏人,同倒退行為,老師話辛苦你,佢們爭飽就會正常
...

但我流產果個果時驗由排卵果日計都最早成18天才驗出,不知道關不關餵母乳事?
如果計最後一次行房日計又未夠期,最好笑由大寶開始,我都會有預感懷孕,上次都有,今次才令人心煩


大宅

積分: 4039


7#
發表於 17-11-17 07:03 |只看該作者
Patriciapang 發表於 17-11-17 01:24
但我流產果個果時驗由排卵果日計都最早成18天才驗出,不知道關不關餵母乳事?
如果計最後一次行房日計又未 ...

啊,原來妳之前有咁多日驗到嘅經驗,咁希望中左啦,一日未來一日都有希望。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo