想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3312

2018復活節勳章


1#
發表於 17-2-1 13:15 |只看該作者
請問各位邊到可以拎到轉介信去仁安驗精呢?
打左去家計會問 佢話而家自己有化驗所 所以唔做轉介 謝謝


男爵府

積分: 6419


2#
發表於 17-2-24 20:32 |只看該作者
我都想知


大宅

積分: 3400


3#
發表於 17-2-24 21:16 |只看該作者
Beyau 發表於 17-2-1 13:15
請問各位邊到可以拎到轉介信去仁安驗精呢?
打左去家計會問 佢話而家自己有化驗所 所以唔做轉介 謝 ...

家計會的驗精報告有兩隻,一隻非常唔準。就咁驗唔知佢俾邊隻。

仁安麻煩,搵佢啲醫生好貴,出面自己搵私家醫生寫推介信又無講解。

所以我決定遲啲返深圳驗。 要搵啲醫院有生育
科的,佢啲報告才會仔細。 上網找了下,深圳人民醫院有試管嬰兒做,佢啲精液報告應該會準啲。


大宅

積分: 1491


4#
發表於 17-2-24 22:09 |只看該作者
Beyau 發表於 17-2-1 13:15
請問各位邊到可以拎到轉介信去仁安驗精呢?
打左去家計會問 佢話而家自己有化驗所 所以唔做轉介 謝 ...
我 c6 驗左家計會,我又覺得冇咩特別。

一隻普通 $9xx,一隻星級 $11xx (網頁有價錢)。果時諗住驗貴果隻啦,實好啲掛。原來貴果隻係咩精子「世衛標準」。其實去到最後都係得個 index,話俾你知合唔合格,等你心安理得。但醫生護士都冇再 further explain,淨係話 ok 冇問題。bing 唔 bingo 都係要靠自己...


男爵府

積分: 5834


5#
發表於 17-11-13 18:25 |只看該作者
Papaloklok 發表於 17-2-24 22:09
我 c6 驗左家計會,我又覺得冇咩特別。

一隻普通 $9xx,一隻星級 $11xx (網頁有價錢)。果時諗住驗貴果隻 ...

請問係咪睇左家計會醫生先,再交精子去灣仔?


大宅

積分: 1196


6#
發表於 17-11-13 18:59 |只看該作者
Beyau 發表於 17-2-1 13:15
請問各位邊到可以拎到轉介信去仁安驗精呢?
打左去家計會問 佢話而家自己有化驗所 所以唔做轉介 謝 ...

本帖最後由 fairymeow 於 17-11-13 18:59 編輯

我c6搵普通診所醫生寫就得

*上次咁岩佢感冒搵醫生順便開的


大宅

積分: 1491


7#
發表於 17-11-14 18:33 |只看該作者
poon412 發表於 17-11-13 18:25
請問係咪睇左家計會醫生先,再交精子去灣仔?
就咁打電話去 book 時間,之後一齊上去驗血驗尿身高體重血壓,再分開女嘅做抹片乳房,男嘅檢查jj。姑娘俾個樽你,交精子係自己約灣仔到時候交過去。
幾星期至一個月會有晒 report,一齊返去,姑娘分開講報告。如果有特別,就會幫你約家計會醫生跟進。或者自己出去搵其他醫生睇。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo