想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1712


1#
發表於 17-3-28 13:50 |只看該作者
本帖最後由 sindylauhk 於 17-3-28 14:01 編輯

啱啱22/3照左MRI,應該呢兩日會排卵。。
有冇人知照完要隔幾耐先可以懷孕?


別墅

積分: 843


2#
發表於 17-3-28 18:11 |只看該作者
sindylauhk 發表於 17-3-28 13:50
啱啱22/3照左MRI,應該呢兩日會排卵。。
有冇人知照完要隔幾耐先可以懷孕?
...

跟據現有的研究,暫時未有證據顯示mri 對孕婦有害。其實佢並不是輻射,只是一個用很強磁力的技術。我有見過外國有研究係孕婦懷孕中期去照,完全沒有問題。 不過如果都係驚,可以再問下醫生,或者等番一兩個月先。 希望幫到你。


複式洋房

積分: 257


3#
發表於 17-3-28 19:00 |只看該作者
sindylauhk 發表於 17-3-28 13:50
啱啱22/3照左MRI,應該呢兩日會排卵。。
有冇人知照完要隔幾耐先可以懷孕?
...

有咗頭3個月先唔好去照,未有唔洗太擔心,我份工作係要入MRI房做野!我岩岩今個月都有咗BB!
不過有咗BB就免得入去!


大宅

積分: 1712


4#
發表於 17-3-31 13:48 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 sindylauhk 於 17-3-31 13:48 編輯

thanks


大宅

積分: 1056


5#
發表於 17-11-13 14:01 |只看該作者
Yuni0000 發表於 17-3-28 19:00
有咗頭3個月先唔好去照,未有唔洗太擔心,我份工作係要入MRI房做野!我岩岩今個月都有咗BB!
不過有咗BB就 ...

想請問MRI 加要打顯影劑安全的嗎?
我家人要打顯影劑照腹部,姑娘話唔洗禁食,係咪正常架?因為睇好多文都話要禁食,所以有d 唔明白!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo