想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2246


1#
發表於 17-6-4 22:59 |只看該作者
大仔差唔多兩歲
上年六月有BB
本來今年三月出世
點知小產左

到而家都仲未追到第二胎
已經有用紅D check 排卵又有勤力做人
第一胎搞左幾個月就有
點解今次搞咁耐都未有
每個月都比自己一個希望但每次又再失望
我知老公好想要多個BB
我都好心急
真係好煩


大宅

積分: 1718


2#
發表於 17-6-4 23:15 |只看該作者

回覆樓主:

me too.高齡生左一個,好想追多個,上年小產左到依家已經超高齡,上個月做埋第二次iui,等多幾日睇下有無得bingo。今次都唔得就應該放棄了


別墅

積分: 546

BK Milk勳章


3#
發表於 17-6-4 23:28 |只看該作者

回覆樓主:

我第一個都搞左2年至有
以家想要第二個已經又一年
都係無好消息
今年我39+1喇
唉……………


大宅

積分: 2246


4#
發表於 17-6-4 23:31 |只看該作者
bighead234 發表於 17-6-4 23:15
me too.高齡生左一個,好想追多個,上年小產左到依家已經超高齡,上個月做埋第二次iui,等多幾日睇下有無得 ...

我仲未去到IVF IUI呢個地步
唔明究竟仲爭d咩


別墅

積分: 991


5#
發表於 17-6-5 09:28 |只看該作者
44bb 發表於 17-6-4 23:31
我仲未去到IVF IUI呢個地步
唔明究竟仲爭d咩

我都追緊...我都好想知爭d咩...


大宅

積分: 1739


6#
發表於 17-6-5 10:26 |只看該作者
bicycle0132 發表於 17-6-5 09:28
我都追緊...我都好想知爭d咩...

我又係,追緊第三個,附加條件要男仲要超高齡,睇緊中醫調下,中醫話都好勇喎⋯⋯


大宅

積分: 1718


7#
發表於 17-6-5 10:41 |只看該作者
laulong112233 發表於 17-6-5 10:26
我又係,追緊第三個,附加條件要男仲要超高齡,睇緊中醫調下,中醫話都好勇喎⋯⋯
...

真係好勇喎,不過唔好比自己咁大壓力,話晒都已經有兩個。同埋……我覺得現今生女好啲,貼心啲


大宅

積分: 1739


8#
發表於 17-6-5 11:18 |只看該作者
bighead234 發表於 17-6-5 10:41
真係好勇喎,不過唔好比自己咁大壓力,話晒都已經有兩個。同埋……我覺得現今生女好啲,貼心啲
...

其實我兩個女是兩年抱兩架,中左大之後好快又中細的,跟著完全沒有時間去攪第三件,直至近年不停催要男丁....所以又再勇過....


大宅

積分: 1890


9#
發表於 17-6-5 11:25 |只看該作者
我都追咗第二個三年,快四年,當中試過 3 次小產,5次IVF fail,現在放棄了。真係人都顛!


男爵府

積分: 9317


10#
發表於 17-6-5 11:35 |只看該作者
Garbiewong 發表於 17-6-4 23:28
我第一個都搞左2年至有
以家想要第二個已經又一年
都係無好消息

我大個4歲,一路未有,我都37了


別墅

積分: 991


11#
發表於 17-6-5 11:44 |只看該作者
laulong112233 發表於 17-6-5 10:26
我又係,追緊第三個,附加條件要男仲要超高齡,睇緊中醫調下,中醫話都好勇喎⋯⋯
...

我第二個追左半年喇...都想要個男b,第一個一野就中左,而家追極都未有,諗住睇中醫調理下啦...點知食中藥食到胃痛,唔知係咪受唔到,試過幾個中醫都係咁,食左一排藥就開始痛...都唔知點好


大宅

積分: 1718


12#
發表於 17-6-5 14:26 |只看該作者
laulong112233 發表於 17-6-5 11:18
其實我兩個女是兩年抱兩架,中左大之後好快又中細的,跟著完全沒有時間去攪第三件,直至近年不停催要男丁. ...

希望你快啲有好消息 我試埋今個月就算了


大宅

積分: 4511


13#
發表於 17-6-5 14:48 |只看該作者
我都好想知仲爭D咩~ 38喇~


大宅

積分: 4645


14#
發表於 17-6-5 14:56 |只看該作者
44bb 發表於 17-6-4 22:59
大仔差唔多兩歲
上年六月有BB
本來今年三月出世

我都好想好想中!
大家係咪計準排卵日開工?我成兩年都係好準排卵上前後開工都唔中!
第一胎小產左就中


大宅

積分: 1739


15#
發表於 17-6-5 15:23 |只看該作者
MaMaow 發表於 17-6-5 14:56
我都好想好想中!
大家係咪計準排卵日開工?我成兩年都係好準排卵上前後開工都唔中!
第一胎小產左就中

之前兩個無理排唔排, 隨心所欲咁就中左...跟著呢幾個月積極做,但未得...中醫叫我呢個星期努力d,希望今個月成功


大宅

積分: 1961


16#
發表於 17-6-6 23:44 |只看該作者

回覆樓主

同樓主差唔多情況,上年9月小產了睇中醫食藥!由2月開始計哂日子check哂野都唔中、第一胎(28)一擊即中小朋友都就快3歲,再唔快啲驚差太遠!
最慘見到身邊啲朋友都已經生左3個,懷孕時都又煙又酒!反而自己做足準備就.......灰!


複式洋房

積分: 125


17#
發表於 17-6-7 15:33 |只看該作者
我都係高齡,小朋友三歲,努力咗年幾想追多個,但到而家都未成功,有計排卵期,但老公成日飛,未必個個月都配合到,而家個個月都好似等運到,精神緊張.


大宅

積分: 1803


18#
發表於 17-6-7 23:53 |只看該作者

回覆樓主:

我都係高齡,阿仔4歲追極都未追到老二


別墅

積分: 833


19#
發表於 17-6-19 16:28 |只看該作者

回覆樓主

我仔仔今年5歲
由一月開始試到依家都未有
第一胎二個月到就中左
今次試極都吾中
有時我懷疑自己系米不孕成日都甘諗
其實我都放鬆左心情咖拉
但都會不停諗


複式洋房

積分: 290


20#
發表於 17-6-19 17:04 |只看該作者
我都有個5歲囝囝,第一胎係抱住試下就一次bingo,所以本身對要懷孕/如何懷孕都唔太了解。到上年已開始想追多個,有時交下功課,有時就隔個月先交...本身唔太心急到現在好心好UP....因為見已追一年都追唔到,最後連我哥都生第二胎我都仲未有,好傷心!! 但真係唔知欠d乜?? 要做d乜先可以有!! 有用排卵紙...又乖乖唔食太多凍野都唔得。灰爆~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo