想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1739


1#
發表於 17-11-12 11:05 |只看該作者
如題,剛化學了,大約幾多日先清完? 上星期三開始出血,星期五大出血,好似排左組織添,雖然無細心看,但一大攤在廁所底,到今日仲一直有血,但不多只是想了解下要幾耐,同埋呢幾日都肚痾


別墅

積分: 911


2#
發表於 17-11-12 12:16 |只看該作者
laulong112233 發表於 17-11-12 11:05
如題,剛化學了,大約幾多日先清完? 上星期三開始出血,星期五大出血,好似排左組織添,雖然無細心看,但一 ...

我第一次化學同平時黎m咁
6-7日清晒
第二次因爲食左安胎藥黎左12-14日先完


侯爵府

積分: 21950


3#
發表於 17-11-12 12:33 |只看該作者

回覆樓主:

我平時經期7 日,化學要9 日先清哂


大宅

積分: 3678


4#
發表於 17-11-12 12:37 |只看該作者

回覆樓主

我化學個次黎左11日先清哂


大宅

積分: 1739


5#
發表於 17-11-12 15:44 |只看該作者

回覆樓主

原來要咁耐,我下星期一先返去覆診,希望清晒啦,麻煩晒各位


複式洋房

積分: 468


6#
發表於 17-11-12 18:54 |只看該作者

回覆樓主

上個月化學,11日先清晒,血量好多
有少量血塊,其中有一日有少少深粉紅色類似組織既野


侯爵府

積分: 21950


7#
發表於 17-11-12 19:00 |只看該作者
piggyrabbit 發表於 17-11-12 18:54
上個月化學,11日先清晒,血量好多
有少量血塊,其中有一日有少少深粉紅色類似組織既野
...

组織應該係白色,jelly 狀


大宅

積分: 1724


8#
發表於 17-11-13 09:08 |只看該作者
laulong112233 發表於 17-11-12 11:05
如題,剛化學了,大約幾多日先清完? 上星期三開始出血,星期五大出血,好似排左組織添,雖然無細心看,但一 ...

我平時5-6 日度 , 化學左黎 8,9 日.... 但血係黏黏嘅,日日都有小小血塊... 其實尾果兩日係間唔中晏就突然流一陣, 如果唔用m 巾就中招(都幾麻煩)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo