想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1151


1#
發表於 17-11-13 14:02 |只看該作者
我想問大家做IVF, 抽完卵幾多日就黎M?我差唔多成2個星期都未黎M...唔知會唔會影響下個月放胎


大宅

積分: 2453


2#
發表於 17-11-13 17:29 |只看該作者
aaaying 發表於 17-11-13 14:02
我想問大家做IVF, 抽完卵幾多日就黎M?我差唔多成2個星期都未黎M...唔知會唔會影響下個月放胎
...
醫生講過10-14日都係正常, 祝好孕

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo